Vivaldis Interim Etterbeek Tervurenlaan 44 - 1040 Etterbeek

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Customer Service Medewerker Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • U ontvangt en verwerkt oproepen in het kader van de diensten aangeboden door onze klant
Tasks
 
  • U bent het eerste aanspreekpunt voor de verzekerden
  •  U beantwoordt telefoontjes van verzekerden en dit in overeenstemming om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen en de SLA (service level agreements) te verbeteren
  • U identificeert de behoeften van de verzekerden, u zet alles in het werk om oplossingen te vinden die in overeenstemming zijn met de kwaliteit
  • U bezorgt de juiste en volledige informatie aan de verzekerden
  • U identificeert potenciële klachten en onderneemt de nodige maatregelen om de loyaliteit van de verzekerden en hun tevredenheid te garanderen
  • U opent een dossier voor alle ontvangen missies
  • U organiseert de nodige bijstand en verbindt de verzekerde -opdrachtgever door met een van onze dienstverleners
  • U beheert bestanden van A tot Z: u verzekert een effectief toezicht op de geopende bestanden tot de uiteindelijke sluiting van het dossier
Lees Meer

Vendeur Interim

  • Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Voor onze klant, producent van luxehandtassen en lederwaren, zijn we op zoek naar een  versterking van het sales team voor het filiaal te Antwerpen.
  • Als verkoper (m/v) zal je instaan voor het onthaal van de klanten, het correct adviseren en het uitdragen van de waarden van het merk
Lees Meer

Verkoper / Verkoopster IT - Telecom - TV Interim

  • Tervuren
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant is op zoek naar verkoopstalent.
  • Jij versterkt ons verkoopsteam.
  • Je adviseert de klant zodat deze met een goed geïnformeerd gevoel naar buiten stapt. Daartoe informeer je je actief over de evoluties in de producten en help je met het samenstellen van het productengamma in de winkels.
  • Je demonstreert en bent raadgever voor de klanten in het gebruik van de gekochte producten.
  • Je staat in voor een aantrekkelijke presentatie van de goederen.
Lees Meer

Collaborateur Customer Service Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • U ontvangt en verwerkt oproepen in het kader van de diensten aangeboden door onze klant
Tasks
 
  • U bent het eerste aanspreekpunt voor de verzekerden
  •  U beantwoordt telefoontjes van verzekerden en dit in overeenstemming om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen en de SLA (service level agreements) te verbeteren
  • U identificeert de behoeften van de verzekerden, u zet alles in het werk om oplossingen te vinden die in overeenstemming zijn met de kwaliteit
  • U bezorgt de juiste en volledige informatie aan de verzekerden
  • U identificeert potenciële klachten en onderneemt de nodige maatregelen om de loyaliteit van de verzekerden en hun tevredenheid te garanderen
  • U opent een dossier voor alle ontvangen missies
  • U organiseert de nodige bijstand en verbindt de verzekerde -opdrachtgever door met een van onze dienstverleners
  • U beheert bestanden van A tot Z: u verzekert een effectief toezicht op de geopende bestanden tot de uiteindelijke sluiting van het dossier
Lees Meer

Assistant administratif-Dispatching Interim

  • HUIZINGEN
  • Voltijds
  • Optie vast
Responsable des réalisations suivantes:
- Planification des interventions techniques à effectuer en collaboration avec le Supervisor.
- Organise les rendez-vous, s'assurer de la bonne communication entre le client et les techniciens.
- S'assurer que les checklist d'entretien sont correctement rendus et enregistrés, organise le briefing
- S'assure que la gestion des stocks soit correcte et que le matériel défectueux soit repris et renvoyé aux fournisseurs.
- Est responsable de la bonne gestion des bons d'intervention et rapports hebdomadaires communiqués au client dans les délais convenus.
- Prépare les ordres de mission et s'assure que les documents administratifs soient en ordre afin de préparer la facturation.
- Gère le classement et archivage des documents de service.

Takenpakket:
- Inplannen van de technische interventies samen met de supervisor
- Inplannen van de afspraken en u zorgt dat de communicatie tussen de klanten en de techniekers zich goed verloopt.
- U zorgt ervoor dat de checklists van de interventies ingediend worden en zorgt voor een briefing met de techniekers
- U zorgt ervoor dat de defectueuse materiaal terug naar de leverancier worden toegestuurd 
- U bent verantwoordelijke voor het ( op tijd) verzenden van de technische rapporten naar de klanten
- U bent verantwoordelijke voor het administratief werk en de facturatie
- Klasseren en archiverren
Lees Meer

Talent Acquisition Specialist Interim

  • Sint-Lambrechts-Woluwe
  • Voltijds
  • Optie vast

Als recruiter ben je verantwoordelijk voor het beheren en continu verbeteren van de volgende taken:

  • Je maakt een overzicht van alle openstaande vacatures en ligt dit toe aan de managers.
  • Je maakt functiebeschrijvingen op die de eisen van de functie weerspiegelen.
  • Jij bepaalt de selectiecriteria voor openstaande vacatures, die in lijn liggen met de cultuur en strategie van het bedrijf.
  • Je bent de coördinator van het hele recruitment proces:
    • Je zoekt potentiële kandidaten via verschillende kanalen
    • Je screent de eerste potentiële kandidaten
    • Je plant het interview en het assessment in bij de manager
    • Je rapporteert de status van de aanwerving aan de managers.
    • Je organiseert en leidt de feedback sessies en coördineert de aanwervingsbeslissing
    • Je maakt een loonvoorstel op
    • Je neemt referenties af van de kandidaat indien nodig.
  • Je zorgt voor een efficiënt, effectief en rechtvaardig aanwervingsproces
  • Je leidt de initiatieven rond employer branding, zowel intern als extern.
  • Je organiseert en gaat naar jobbeurzen en recruitment evenementen.
  • Je zorgt voor lange termijn relaties met eerdere en potentiële kandidaten
  • Je onderhoudt een sterke connectie met de HR collega’s.
Lees Meer

Chauffeur autotransport C/CE/C1E Interim

  • Sint-Niklaas
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een klant van ons in Sint-Niklaas zijn wij op zoek naar een chauffeur autotransport C/CE/C1E.
  • Ophalen en leveren van voertuigen over heel België.
  • Visuele diagnose: controle van de wagens op schade en nauwkeurige input van gegevens.
  • Rijden met autotransporter.
Lees Meer

Tweetalige Klantenadviseurs (NL/FR) Interim

  • Mechelen
  • Voltijds
  • Optie vast

De firma is een internationaal klantencontactcenter met unieke ervaring en knowhow in de zorg voor klanten van openbare dienstverleners, zoals energiebedrijven, steden en gemeenten en de bank- en verzekeringssector. 

De firma telt in België meer dan 800 medewerkers in de vestigingen in Mechelen, Ieper, Gent, Brussel, Gosselies en Eupen.
We zoeken voor verschillende vestigingen tweetalige klantenadviseurs (m/v):

Functie?

Enthousiaste klantenadviseurs

Je beantwoordt telefonisch inkomende klantencontacten efficiënt en vriendelijk in beide landstalen (NL en FR). Dankzij een stevige opleiding bij de start ben je in staat om de klant onmiddellijk te charmeren.

 

Lees Meer

Receptionist Interim

  • Groot-Bijgaarden, Dilbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen te Groot-Bijgaarden, zijn wij op zoek naar een drietalige receptioniste. Onze klant is een marktleider in facilitaire dienstverlening, zowel in België als in de wereld.
 
Functie

Je bent verantwoordelijk voor: 
• Het onthaal van bezoekers  
• De behandeling van de post en de koerierdiensten 
• Reserveren vergaderzalen  
• Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden,
• Enkele bijkomende administratieve taken. 

Werkuren: maandag tot en met vrijdag van 13.00 uur - 17.30 uur.

Lees Meer

Receptionist Interim

  • Anderlecht
  • Deeltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen te Anderlecht, zijn wij op zoek naar een drietalige receptioniste. Onze klant is een marktleider in facilitaire dienstverlening, zowel in België als in de wereld.
 
Functie

Je bent verantwoordelijk voor: 
• Het onthaal van bezoekers  
• De behandeling van de post en de koerierdiensten 
• Reserveren vergaderzalen  
• Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden,
• Enkele bijkomende administratieve taken. 

Werkuren: van maandag tot vrijdag van 12u30-17u30

Lees Meer

Parttime Receptionist(e) Anderlecht Interim

  • Anderlecht
  • Deeltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen te Anderlecht, zijn wij op zoek naar een drietalige receptioniste. Onze klant is een marktleider in facilitaire dienstverlening, zowel in België als in de wereld.
 
Functie

Je bent verantwoordelijk voor: 
• Het onthaal van bezoekers  
• De behandeling van de post en de koerierdiensten 
• Reserveren vergaderzalen  
• Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden,
• Enkele bijkomende administratieve taken. 

Werkuren: dinsdag en donderdag van 12u30 tot 18u00

Lees Meer

Parttime Receptionist(e) Groot-Bijgaarden Interim

  • Groot-Bijgaarden, Dilbeek
  • Deeltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen te Groot-Bijgaarden, zijn wij op zoek naar een drietalige receptioniste. Onze klant is een marktleider in facilitaire dienstverlening, zowel in België als in de wereld.
 
Functie

Je bent verantwoordelijk voor: 
• Het onthaal van bezoekers  
• De behandeling van de post en de koerierdiensten 
• Reserveren vergaderzalen  
• Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden,
• Enkele bijkomende administratieve taken. 

Werkuren: maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur - 13.00 uur.

Lees Meer

Parttime Receptionist(e) Groot-Bijgaarden Interim

  • Groot-Bijgaarden, Dilbeek
  • Deeltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen te Groot-Bijgaarden, zijn wij op zoek naar een drietalige receptioniste. Onze klant is een marktleider in facilitaire dienstverlening, zowel in België als in de wereld.
 
Functie

Je bent verantwoordelijk voor: 
• Het onthaal van bezoekers  
• De behandeling van de post en de koerierdiensten 
• Reserveren vergaderzalen  
• Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden,
• Enkele bijkomende administratieve taken. 

Werkuren: maandag tot en met vrijdag van 13.00 uur - 17.30 uur.

Lees Meer

Commercieel medewerker intern Interim

  • Schaerbeek
  • Voltijds
  • Optie vast

Als commercieel medewerker zal je verantwoordelijk zijn voor volgende taken:

  • Het beantwoorden van telefonische vragen van klanten of prospects
  • De algemene administratie beheren om de goede dagelijkse te verzekeren
  • Aanmaken van offertes, bestelbonnen, opvolging van dossiers en voorbereiding van de facturatie
  • Commerciële taken: opvolging offertes, klantencontacten
  • Opvolging van het technische team in hun relatie met de klanten en oplvoging van de planning
  • Stockbeheer: 2 inventarissen per jaar, rapporten over stockbeheer
  • Beheer van het wagenpark
Lees Meer

Employé Administratif Constr. Interim

  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Voltijds
  • Optie vast

Als administratief bediende sta je in voor de administratieve ondersteuning van de regiomanager en de projectleidersl. Jouw takenpakket zal er als volgt uitzien:
 
  • Je vertaalt documenten (Nederlands – Frans)
  • Je staat in voor de opmaak van de werfdossiers en doet de nodige werfadministratie
  • Je ben verantwoordelijk voor de personeelsadministratie van de arbeiders  
  • Je volgt de goedkeuring van de maandelijks vorderingsstaten op en zorgt voor een tijdige facturatie
  • Je bent verantwoordelijk voor het contractbeheer van de onderaannemers
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging van de ver- en aankopen (bestelorders/leveringen/ facturen aanmaken, controleren en inboeken / kredietwaardigheid controleren) en de verwerking in het ERP systeem
  • Je staat in voor een correcte maandelijkse rapportering van verschillende gegevens
  • Je verzorgt een warm onthaal van de bezoekers en beantwoordt de binnenkomende telefoons
Lees Meer

Ingénieur de Projet Interim

  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Voltijds
  • Optie vast

U heeft o.a. volgende verantwoordelijkheden:

  • technische voorbereiding en opvolging van het project, zodat dit binnen de vooropgestelde deadline op een kwalitatieve en rendabele manier wordt uitgevoerd
  • controleren of de procedures en voorschriften met betrekking tot veiligheid correct worden toegepast
  • administratieve opvolging van de projecten
  • nacalculatie
Lees Meer

Service Desk medewerker Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, actief in de telecom en it sector, zijn we op zoek naar een tweetalige medewerker Helpdesk met IT kennis.

U zal instaan voor de First Line Technical Support voor het netwerk *Explore* van Proximus, voor een grote bank in België;
  • Actieve monitoring van het netwerk
  • Registratie van incidenten in het ticketing systeem
  • Planning en opvolging van de technische interventies in de kantoren
  • Ondersteuning bij de nieuwe aanvragen van klant en Proximus( Move, Add, Changes - MAC's)
  • Opvolging van de administratieve procedures:
                      -Access control voor de verschillende filialen van de bank
                      - Updaten van contactfiches
                      - registratie van de MAC's
Lees Meer

dossierbeheerder sociaal verzekeringsfonds voor zelfstandigen Interim

  • Evere
  • Voltijds
  • Optie vast

Onze klant is een full service HR partner met een wijd verspreid kantorennet in Belgie.
Ons kantoor steunt elkander te Evere is als sociaal verzekeringsfonds een onmisbare schakel tussen
de overheid en de burger. Het staat, samen met de overheid, in voor de goede uitvoering van wetgeving inzake de sociale zekerheid voor zelfstandigen.

Om ons team op een dynamische en professionele wijze te versterken, zijn wij op zoek naar een:
 
Dossierbeheerder sociaal verzekeringsfondsvoor zelfstandigen (M/V)

Functiebeschrijving :

Als dossierbeheerder sta je in voor volgende taken:
- Het behandelen van de briefwisseling/mails van de klanten, deurwaarders of derden;
- Telefonische bijstand/adviesverlening aan aangesloten leden of derden;
- Het opvolgen reglementering en richtlijnen van de overheid;
- Het opvolgen van betalingsplannen en domicilieringen;
- Het opmaken van interne nota’s, modelbrieven;
- Het uitvoeren van diverse opdrachten in de software – applicatie;
- Het invoeren van de dagelijkse betalingen door de leden in de software-applicatie.
Lees Meer

Technicien SIte - Video Conference Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, zijn we op zoek naar meerdere techniekers in video conference, om op te starten in maart 2019.
  • Installatie en opstart van video conference accommodatie
  • Activatie en monitoring van deze installaties
  • Opstellen van "bridges" voor de multipointconferenties via een MCU
  • Assistentie aan de gebruikers
  • Technische support aan de service desk: Incident & problem management & trouble shooting
  • Preventief en correctief onderhoud
Lees Meer

Werfleider Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, actief in de wegenbouw, zijn wij op zoek naar een werfleider 
  • Als werfleider ben je verantwoordelijk voor de organisatie van meerdere asfaltwerven
  • Je bereidt de werven voor en staat daarna in voor de operationele opvolging en de coördinatie van de ploegen
  • Alle middelen (zoals machines, materialen, logistiek,...) staan ter jouw beschikking zodat je de werven goed kunt beheren
  • Je garandeert de rentabiliteit, veiligheid en kwaliteit
Lees Meer