Vivaldis Interim Etterbeek Tervurenlaan 44 - 1040 Etterbeek

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

PARTTIME RECEPTIONIST(E) NL/FR/ENG - VILVOORDE 11u30/17u Interim

  • Vilvorde
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Functie

    Je zal de dynamische receptie beheren op ons hoofdkantoor. Dit houdt het volgende in:

  • De bezoekers op een professionele en vriendelijke manier onthalen;
  • Reserveren vergaderzalen;
  • Bijkomende administratieve taken zoals boeken van taxi's, hotels, vliegtuigticketten,...;
  • De verantwoordelijkheid dragen van de orde en netheid aan de dynamische receptie.
  • Werkuren: je bent beschikbaar van maandag tem vrijdag tussen 11u30 u en 17u.

Lees Meer

Receptionist (m/v) Deeltijds 25u/week - Opwijk 7u/12u Interim

  • Opwijk
  • Deeltijds
  • Optie vast
  • Het onthaal van bezoekers ; 
  • De behandeling van de post en de koerierdiensten ; 
  • Reserveren vergaderzalen ; 
  • Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden, … ;  
  • Enkele bijkomende administratieve taken.
  • Werkuren: maandag tot en met vrijdag van 07u00 tot 12u00
Lees Meer

Receptionist Parttime Berchem 8u/13u Interim

  • Berchem, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen te Berchem zijn wij op zoek naar een receptioniste. Onze klant is marktleider in facilitaire dienstverlening, zowel in België als in de wereld.
 
Functie

Je bent verantwoordelijk voor:
 
• Het onthaal van bezoekers  
• De behandeling van de post en de koerierdiensten  
• Reserveren vergaderzalen  
• Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden
• Enkele bijkomende administratieve taken. 

Werkuren: maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur - 13.00 uur.

Lees Meer

Parttime Receptionist(e) Interim

  • Berchem, Antwerpen
  • Deeltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen te Berchem , zijn wij  op zoek naar een drietalige receptioniste. Onze klant is een marktleider in facilitaire dienstverlening, zowel in België als in de wereld.
 
Functie

Je bent verantwoordelijk voor: 
• Het onthaal van bezoekers  
• De behandeling van de post en de koerierdiensten 
• Reserveren vergaderzalen  
• Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden,
• Enkele bijkomende administratieve taken. 

Werkuren: maandag tot en met vrijdag van 13.00 uur - 18.00 uur.

Lees Meer

Klantenadviseurs verzekeringen Brussel nl/fr - Conseiller(e)s de Clientèle Bruxelles nl/fr Interim

  • Etterbeek
  • Voltijds
  • Optie vast

De Klantenadviseur draagt bij tot de ontwikkeling van de portefeuille in het kantoor door advies te verstrekken en standaardproducten te verkopen.

DE FUNCTIE

  • De administratie van de bestaande klantenportefeuille verzorgen.
  • De behoeften van klanten en prospects analyseren en passende offertes opstellen.
  • Follow-up van de klantenrelatie verzekeren.
  • Commerciële tools aanwenden en updaten evenals deelnemen aan door de commerciële directie ontwikkelde acties (prospectiebestanden verwerken).
Lees Meer

LEGAL AND COMPLIANCE ADVISOR Interim

  • Etterbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
You will report to the Legal Manager and be in charge of the following:
A. Laws, rules and insurance reglementation
  • Tracking and monitoring of and reporting on new and/or updates of local and European laws and regulations, sectors’ guidelines and market practices with regard to insurances and insurance related matters
  • Follow-up of insurance sector approach of new and/or adapted insurance reglementation by active participation to the Assuralia working groups
  • Drafting of concrete action plans for correct, complete and timely implementation of new and/or adapted insurance reglementation
  • Preparation of staff awareness sessions on new and/or adapted insurance reglementation
B. Insurance documentation and Customer communications
  • Drafting and legal review of all specific communications and documentations for the distribution networks and customers such as general terms and conditions, policy terms, privacy clauses, medical questionnaires, leaflets, marketing materials, website, etc.
  • Drafting and review of specific customer communications in case of complaints or claim disputes in order to avoid reputation risks and litigations

C. Distribution network
  • Prepare communications to the sales network with regard to new and/or updated insurance regulations
  • Set-up formal and documented controls for the various types of distribution partners
  • Formal and documented reporting on distribution compliance to internal and external policies
D. Processes and procedures
  • Drafting of new and review of existing operational processes and procedures in order to ensure compliance to new and/or updated reglementation and potential fraud cases
  • Follow-up and reporting on customer complaints
  • Follow-up and reporting on the status of litigations

E. Filings and registrations to the supervising regulators

  • Prepare filing and registration of all relevant documentation for the supervising authorities BNB and FSMA
  • Prepare communications to the regulator on ad hoc questions or reporting requirements
Lees Meer

Field Technieker / Ploegbaas Interim

  • Heel belgië
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant, actief in verschillende technische domeinen, is op zoek naar een Ploegbaas/ Field technieker
Taken & verantwoordelijkheden:
Installatiewerken:
  • Computerkasten
  • UPS
  • Switches, Routers, Servers, ..
  • Telefooncentrales / alarmcentrales
  • IP telefonie
  • Brandbeveiligingssystemen
  • Camera bewaking, access control
Onderhoudswerken:
  • Preventief en correctief
Kabelwerken:
  • Plaatsing van infrastructuur( bvb kabelgeulen)
  • Plaatsing van alle soorten kabels( netwerk, telefonie, electriciteit, beveiliging, optice fibre, ..)
  • Aansluitingswerken( netwerk, telefonie, electriciteit, beveiliging, optice fibre, ..)
  • Test van kabels( Fluke / Lantek / OTDR)
Beheer van een ploeg op de werf
Actieve deelname aan werfvergaderingen met  de klant en de medewerkers
Realisatie van correcte draaiboeken/werfplanning
Indien gevraagd, deelname aan de wachtdienst
Lees Meer

Receptionist (m/v) Deeltijds 25u/week -Opwijk 12u/17u Interim

  • Opwijk
  • Deeltijds
  • Optie vast
  • Het onthaal van bezoekers ; 
  • De behandeling van de post en de koerierdiensten ; 
  • Reserveren vergaderzalen ; 
  • Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden, … ;  
  • Enkele bijkomende administratieve taken.
  • Werkuren: maandag tot en met vrijdag van 12u00 tot 17u00
Lees Meer

Schadebeheerder nl/fr - Gestionnaire de Sinistres FR/NL Interim

  • Oudergem
  • Voltijds
  • Optie vast
  • U beheert schadegevallen binnen 1 verzekeringstak (auto of brand) en volgt deze dossiers integraal op vanaf de melding tot de afsluiting.
  • Bij opening van het schadedossier verzamelt u informatie over de dekking, aansprakelijkheid en oorzakelijke omstandigheden van het schadegeval. Na analyse past u de geldende regels toe.
  • U neemt het nodige initiatief om de schade van zowel de klant als de tegenpartij te becijferen.
  • U onderhandelt actief over het schadegeval en gaat uiteindelijk over tot de vergoeding van de klant en de tegenpartijen.
  • U houdt de verzekerde met regelmaat op de hoogte betreffende de evolutie van zijn of haar dossier.
  • Communicatie en overleg met externe partijen zoals experten en advocaten behoort eveneens tot uw takenpakket.
Lees Meer

Online Adviseur Verzekeringen Interim

  • Oudergem
  • Voltijds
  • Optie vast

De Junior/Standaard Online Adviseur behandelt de oproepen van klanten en prospects en hun via andere kanalen ontvangen courante verzoeken. Hij of zij verzorgt ook het beheer dat eruit voortvloeit.

De Online Adviseur plant de afspraken met prospects of klanten in het kantoor en verkoopt aanvullende producten en diensten aan de klanten.

Hij of zij geeft alle nuttige informatie voor de consolidatie van de relatie door aan de kantoren.

Hij of zij is volledig vertrouwd met de producten, de procedures en de verkooptechnieken en ondersteunt de kantoren bij de dienst na verkoop of de prospectie.

De Online Adviseur rapporteert aan de verantwoordelijke van PCV.

I. Beheersactiviteiten

  • De standaardverzoeken van klanten en prospects in de eerste lijn behandelen.
  • Het verzoek indien nodig aan de bevoegde persoon toevertrouwen.
  • De relevante informatie invoeren in het dossier van de klant.
  • De kantoren ondersteunen
    • De plaats van de Klantenbeheerder in de relatie met de klant versterken.
    • Opportuniteiten opsporen om een afspraak met de Klantenbeheerder voor te stellen.
  • Het beheer van de telefoongesprekken optimaliseren
    • Snel kennis nemen van het dossier van de klant.
    • Het gesprek onder controle houden.
    • Een onderscheid maken tussen onmiddellijk uit te voeren en te plannen of door te geven verzoeken.
    • Voorrang geven aan de directe invoer (in het bijzijn van de klant) van informatie in het informatiesysteem.
  • Een goede dienstverlening verzekeren
    • De klanten correct informeren, hun toestand analyseren en een effectieve oplossing voor hun behoeften voorstellen.
    • De nodige administratieve follow-up verzorgen.
  • Het beheer van de aan hem of haar toevertrouwde mailboxes optimaliseren.
  • Het risico van verloren oproepen beheren.
  • Klachten beheren
    • De oorzaken van ontevredenheid begrijpen en de situatie van de klant erkennen (geruststellen).
    • Agressieve klanten kalmeren Luisteren.
    • Het akkoord van de klant krijgen om een oplossing te zoeken.
    • Zaken die niet onder zijn of haar bevoegdheid vallen, identificeren en aan de juiste persoon doorgeven.
    • Uitleggen wat wel en niet haalbaar is.

II. Commercieel

  • Een commercieel aanbod op maat van de behoeften voorstellen, in lijn met de strategie en de commerciële doelstellingen van de onderneming.
  • Verschillende verkoopscenario's volgen om het proces te optimaliseren.
  • Meewerken aan de commerciële acties van het netwerk.
Lees Meer

Assistant administratif-Dispatching H/f Interim

  • HUIZINGEN
  • Voltijds
  • Optie vast
Responsable des réalisations suivantes:
- Planification des interventions techniques à effectuer en collaboration avec le Supervisor.
- Organise les rendez-vous, s'assure de la bonne communication entre le client et les techniciens.
- S'assurer que les checklist d'entretien sont correctement rendus et enregistrés, organise le briefing
- S'assure que la gestion des stocks soit correcte et que le matériel défectueux soit repris et renvoyé aux fournisseurs.
- Est responsable de la bonne gestion des bons d'intervention et rapports hebdomadaires communiqués au client dans les délais convenus.
- Prépare les ordres de mission et s'assure que les documents administratifs soient en ordre afin de préparer la facturation.
- Gère le classement et archivage des documents de service.

Takenpakket:
- Inplannen van de technische interventies samen met de supervisor
- Inplannen van de afspraken en u zorgt dat de communicatie tussen de klanten en de techniekers zich goed verloopt.
- U zorgt ervoor dat de checklists van de interventies ingediend worden en zorgt voor een briefing met de techniekers
- U zorgt ervoor dat de defectueuse materiaal terug naar de leverancier worden toegestuurd 
- U bent verantwoordelijke voor het ( op tijd) verzenden van de technische rapporten naar de klanten
- U bent verantwoordelijke voor het administratief werk en de facturatie
- Klasseren en archiverren
Lees Meer

Dispatcher Interim

  • Vilvorde
  • Voltijds
  • Optie vast

voor onze afdeling Human Ressources. Je beheert de afwezigheden van arbeiders op verschillende werven en zorgt voor de noodzakelijke vervanging rekening houdende met de richtlijnen hiervoor.

  • U plant de vervangingen tijdens periodes van verlof en u bekommert zich over de daaruit voortvloeiende administratieve acties.
  • U communiceert in de twee landstalen per post en telefoon
  • U hebt regelmatig contact met het personeel en hun verantwoordelijken van de verschillende werven, evenals de klanten en collega’s van de verschillende jobcentra.
  • U registreert uw acties in de gepaste software en excell bestanden.
  • Dankzij uw ervaring als Dispatcher neemt u actief deel aan de ontwikkeling van het project Dispatch HR.
  • Na een periode van opleiding "on the job" met uw collega’s van de Jobcenters kan u de dispatching alleen en zelfstandig beheren.
Lees Meer

Vertegenwoordiger Interim

  • Roeselare
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een toeleverancier in de zorgsector, zijn wij voor regio West-Vlaanderen op zoek naar een

VERTEGENWOORDIGER

Als account manager sta je in voor volgende:
  • Dagelijks bezoeken van prospecten. 
  • De goederen demonstreren met als doel onmiddellijk te verkopen
  • Doelstelling behalen.
  • Stockbeheer op dagelijkse basis.
  • Administratie in orde maken en dit communiceren.
  • Je benadert hoofdzakelijk bedrijven
Lees Meer

Administratief bediende Expeditie Interim

  • Haren, Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen te Haren, zijn wij op zoek naar een administratief bediende expeditie. Onze klant is één van de belangrijkste marktspelers in de civiele lucht- en ruimtevaartsector. De onderneming is actief in het ontwerp, de fabricatie en de assemblage van complexe structuurelementen voor vliegtuigen en draagraketten, elektro-hydraulische en mechanische stuursystemen, gespecialiseerde software en
elektronische onderdelen.

FUNCTIEBESCHRIJVING
- De expeditiedocumenten opstellen
- De verpakkings- en expeditietaken plannen en organiseren
- Het transport bestellen en organiseren
- De contacten met interne en externe partners verzekeren
Lees Meer

Finance & Operations manager Interim

  • Waregem
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, een textielbedrijf in Waregem, zijn we op zoek naar een Finance & Operations manager CHINA (m/v)
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Belgische CEO, alsook in dotted line naar de General Manager in Suzhou
  • Je fungeert als rechterhand van de General Manager en staat hem bij door de opvolging van diverse operationele teams: sales and merchandising, finance and administration, HR en production
  • Daarbij vertegenwoordig je het Global Management Team, gevestigd in Waregem (België), en vorm je aldus een belangrijke schakel in de dagdagelijkse communicatie naar het moederbedrijf
  • Je ondersteunt de lokale Finance Manager bij de uitvoering van de financiële rapportering en verstrekt de nodige toelichting naar de Group CFO.
  • In nauwe samenwerking met de Production Manager sta je in voor de opvolging van de KPI’s, alsook het definiëren en implementeren van de nodige acties ter bijsturing.
  • In overleg met lokale HR-team, coördineer je een aantal operationele HR taken (rekrutering en selectie)
  • Je fungeert als ambassadeur voor het Europese sales team en het lokale team
  • Je verblijft hiervoor uiteraard in China, Suzhou
Lees Meer

Ploegbaas (Bed) Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor de Belgische marktleider in facility management zijn we op zoek naar een Facility Site Manager te Brussel.
Als Facility Site Manager ben je verantwoordelije voor het volledige beheer van de Cleaning contract bij de klant.
Uw verantwoordelijkheden bestaan uit;
  • Coördinatie van de schoonmaakactiviteiten op de site
  • Beheer en supervisie van de medewerkers( +- 50 schoonmakers m/v)
  • Opvolging van de omzet, controle van de kosten, de marge en rentabiliteit
  • Planning van de dagelijkse/maandelijkse activiteiten van de medewerkers
  • Eerste contactpersoon voor de klant
  • Deelname aan kwaliteitscontroles(intern en extern)
  • Administratieve opvolging(Stockbeheer, bestellingen, opvolging van de gepresteerde uren, contacten, .. )
Het gaat dus om het totale autonome beheer van de Cleaning contracten met als doel de tevredenheid van de klant te verbeteren.
Lees Meer

Monteur CV en Sanitair Interim

  • Zellik, Asse
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een ontwikkelaar en productent van producten en totaalsystemen op het gebeid van duurzame verwarmings-, warm water-, ventilatie- en regeltechniek oplossingen zijn we op zoek naar een ervaren plaatser.
  • Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen van centrale verwarming en sanitaire installaties op verschillende werven, dit samen met ervaren collega's 
  • Je zal inspringen bij het plaatsen van ventilatiesystemen

Lees Meer

Commercieel medewerker telesales Interim

  • Etterbeek
  • Voltijds
  • Optie vast

De medewerkers van de klantendienst adviseren klanten telefonisch in verband met de meest geschikte bijstand voor hun reizen en verplaatsingen in België en/of in het buitenland (annulatieverzekering, diefstal, medische bijstand, technische bijstand, familiale verzekering, enz...). Ze nemen ook proactief contact op met klanten om nieuwe formules voor te stellen. Op deze manier zorgen ze ervoor dat klanten kunnen genieten van de meest geschikte services.

Als commercieel medewerker biedt u onze klanten kwaliteitsdiensten aan. U beheert klantenbestanden en brengt de nodige wijzigingen aan. Ten slotte verkoopt u de meest geschikte producten aan bestaande en nieuwe klanten (in & outbound).
 

  • Je beantwoordt diverse vragen en detecteert commerciële opportuniteiten (upsell en cross sell), zowel uit telefonische als schriftelijke vragen van de klant.
  • Je volgt de verschillende marketing campagnes in diverse media op.
  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging van alle offertes.
  • Je neemt proactief contact met prospecten en klanten, ten einde het meest aangepaste product voor te stellen.
  • Je bent service minded ingesteld en streeft naar customer delight en de hoogste klantentevredenheid
  • Je bent eveneens verantwoordelijk voor permanent updates van het klantenbestand.
Lees Meer

Order Management Administrator Interim

  • Evere
  • Voltijds
  • Optie vast
About the customer:
Very active group, world leader in most markets in which they operate: Sport & Fitness, Outdoor, Automotive, Marine and Aviation. They love to design products for other enthusiasts like them and share their experiences with them.

Order Management Administrator
  • You are responsible for individual customer accounts, processing of orders, and daily maintenance of order schedules, resolving issues and queries. Communicating on Availability, Pricing and Product information.
  • You manage and coordinate your own Accounts, you are the sole point of contact and answer orders related questions (orders/stock/lead time/delivery/back order/invoicing) -
  • You process and acknowledge orders daily through the relevant tools (Navision and Oracle) -
  • You provide outstanding communication to customers via Email, Fax and Telephone -
  • You liaise with EMEA Lead Time Analyst and Planners about stock requirements -
  • You organize consolidated shipments and booking requirement per customer’s individual needs -
  • You work closely with the Sales department to ensure alignment on pricing.
Lees Meer

Administratief Bediende departement Buildings Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
Als Administratief bediende sta je in voor de ondersteuning van het projectteam van ons departement Buildings.
 
Een greep uit jouw takenpakket:
 
  • Vergelijken en controleren van de ontvangen leveringsbonnen met de geplaatste bestellingen; 
  • Briefwisseling in het kader van lopende projecten;
  • Klassement van dossiers (documenten, attesten, offertes,..);
  • Assistentie bij de opmaak van offertes: het verzamelen van de verplichte documenten bij de betrokken partijen (prijsofferte, certificaten, attesten,..);
  • Administratie verzorgen bij de opmaak van As Built dossiers;
  • Opmaak van bestelbonnen;
  • Aanmelden van medewerkers op de werf via het RSZ-portaal ;
  • Verzamelen van werkdocumenten (prestatiefiches, ziektebriefjes, onkostennota’s) van de arbeiders en deze bezorgen aan de personeelsdienst;
  • ….
Lees Meer