Vivaldis Interim Brussels Louise Louizalaan 118 - 1050 Brussel

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Secretariaatsmedewerker te Elsene Interim

  • Elsene
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een advocatenkantoor gelegen te Elsene in Brussel, zijn we op zoek naar twee secretariaatsmedewerkers (m/v):
  • Opvolgen van telefoons en briefwisseling.
  • Interne/externe vergaderingen organiseren.
  • Intensief agendabeheer.
  • Input timesheets.
  • Voorbereiden en finaliseren van documenten en ereloonstaten.
  • Opstellen van PowerPointpresentaties.
  • Kopiëren, klasseren en archiveren (elektronisch/papier).
Lees Meer

Administratief Bediende Vastgoedsector Interim

  • Etterbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant is een belangrijke Belgische speler, die investeert in vastgoed (voornamelijk in de zorgsector).
Voor hun kantoren te Brussel, zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren E-mails behandelen
  • Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
Lees Meer

Medewerker klein magazijn Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor een bedrijf gelegen te Ukkel zijn we op zoek naar een medewerker voor het magazijn:
 

Als magazijnmedewerker met rijbewijs B, ben je de schakel tussen het bedrijf en hun partners. 


Je voornaamste taken:

  • Bestellingen klaarzetten in het magazijn;
  • Zorgen dat het magazijn ordelijk is;
  • Bestellingen laden en lossen in/uit de camionette;
  • Bestellingen leveren bij de klanten.
Lees Meer

Customer Care Professional Interim

  • Watermaal-Bosvoorde
  • Voltijds
  • Tijdelijk
Voor onze klant zoeken we een 'customer care professional':
  • Zo nauwkeurig en volledig mogelijk de vragen van klanten beantwoorden (telefonisch, e-mail of per post)
  • Administratieve taken uitvoeren met betrekking tot de inschrijving van nieuwe klanten
  • Programmatie en activatie van de verkoopterminals
  • Kleine technische problemen oplossen
  • De rekeningen van klanten nakijken en eventuele fouten rechtzetten
     
Lees Meer

Werfleider schoonmaak Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

Werfleider schoonmaak te Brussel 

Voor onze klant, een maatwerkbedrijf dat actief is in de domeinen schoonmaak, groen en renovatie zijn we op zoek naar een werfleider kleine renovatie te Brussel. Kwaliteit en duurzaamheid gaan hand in hand met sociaal verantwoord ondernemen.

  • Je zorgt voor een warm onthaal van nieuwe medewerkers
  • Je bent leidinggevende van een team op de werkvloer.
  • Je zet hun resultaatgericht in op de werkvloer, zowel vaktechnisch als naar arbeidsattitude toe.
  • Je staat 70% van de werktijd mee op de werkvloer om je arbeiders te begeleiden
  • Je motiveert je arbeiders dag in dag uit, je bemiddelt bij conflicten en bent een goede coach
  • Je voert evaluatiegesprekken met je arbeiders
  • Je bent technisch polyvalent ingesteld om de verschillende werkzaamheden op te volgen in schoonmaak
  • Je zorgt voor een goed materiaalbeheer en maximale veiligheid op de werkvloer.
  • Je onderhoudt klantencontacten op regelmatige en diplomatische basis en zorgt voor tevreden klanten
Lees Meer

Vliegende Receptionist Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een multinational met hoofdzetel te Brussel zijn we op zoek naar een vliegende receptionist regio Brussel, Gent en Antwerpen
  • Het onthaal van bezoekers 
  • De behandeling van de post en de koerierdiensten 
  • Reserveren vergaderzalen 
  • Bestellingen plaatsen: broodjes, taxi, kantoorbenodigdheden, … 
  • Administratieve taken
Lees Meer

Helpdeskmedewerker Interim

  • Forest, Vorst
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor de regio Vorst zoeken wij een service desk agent : 
  • De Service Desk Agent vormt de schakel tussen de klant en het team van field engineers.
  • Hij/zij zorgt voor het inplannen en opvolgen van technische interventies volgens de contractueel bepaalde termijn en volgens de gangbare procedures.
  • Hij/zij verzorgt de in- en uitgaande telefoonoproepen van klanten en field engineers volgens de gangbare procedures.
  • Evenzeer wordt de Service Desk Agent ingeschakeld voor het inplannen en opvolgen van installatiewerkzaamheden waarvoor de field engineers worden ingezet.
Lees Meer

Payroll consulent te Evere (Brussel) Interim

  • Evere
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een klant te Evere (sociaal secretariaat), zijn we op zoek naar een Payroll Consulent (m/v).

Na een vooral praktijkgerichte opleiding on-the-job sta ja als Payroll Consultant in voor :

  •  De volledige loonverwerking van een eigen klantenportefeuille op basis van een correcte toepassing van de sociale wetgeving.
  • De verwerking van alle sociale documenten en bijhorende administratie.
  • Het beantwoorden van sociaal-juridische vragen van klanten in samenwerking met onze juridische dienst.
  • Het pro-actief en klantgericht onderhouden van de klantenrelaties.
Lees Meer

Chauffeur C/E Interim

  • HALLE
  • Voltijds
  • Optie vast
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde chauffeur met een rijbewijs CE voor een opdrachtgever te Halle.
  • Dagelijks vertrek je vanuit Halle met een trekker-opligger om over heel België voeding te verdelen.
  • Er wordt van jou meer verwacht dan enkel aan- en afpicken.
  • Je zal ook zelf het leeggoed laden en je zal zelf de goederen lossen in de winkels.
Lees Meer

Assistent Boekhouding te Elsene Interim

  • Elsene
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een advocatenkantoor gelegen te Elsene zoeken wij 1 assistent(e) in de boekhouding: 
  • Inboeken van aankoopfacturen.
  • Opmaak van facturen in overleg met de verantwoordelijke advocaten.
  • Verwerken van bankafschriften.
  • Opvolgen van briefwisseling, voorbereiden en/of afwerken van documenten.
  • Kopiëren, klasseren en archiveren (elektronisch/papier).
  • Algemene administratieve ondersteuning.
Lees Meer

Communicatie medewerker Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Optie vast

Onze klant is reeds 27 jaar actief in de benelux en heeft als core business de directe verkoop van juwelen. Het hoofdkantoor is gelegen in Ukkel te Brussel.

Je functie bestaat uit 2 belangrijke luiken: 

Website

  • Je houdt de content van de website (ontwikkeld in Drupal 8) up-to-date en brengt leven in onze webpagina’s en nieuwsbrieven
  • Je plaatst nieuwe producten en folders online en staat in voor de voorbereidende importfiles.

  • Je bent verantwoordelijk voor de optimalisatie van de website en kunt hier de nodige analyses uit trekken

  • Je streeft naar een continue verbetering van onze online vindbaarheid (SEO)

  • Je volgt de trends in digitale marketing op de voet en evalueert nieuwe opportuniteiten teneinde onze website te verbeteren

  • Je werkt nauw samen met de externe partners, het productteam, de IT-afdeling, en de communicatie-afdelingen van de verschillende Victoria vestigingen

  • Voor website-gerelateerde ondersteuning kunnen andere medewerkers/afdelingen binnen de groep steeds bij jou terecht: je lost vragen op, signaleert ze en volgt de afhandeling nauwgezet op

  • Begeleiden en geven van opleidingen aan interne gebruikers van de website
​​​​​​Communicatie
  • Je weet het  bedrijfsverhaal (NL-FR-EN) op papier maar vooral ook digitaal gepassioneerd te vertellen

  • Jaarlijks stel je een E-News kalender op, afgestemd op de acties voorzien in het Marketing plan

  • Je staat in voor de opmaak van de beschrijvende inhoud en copywriting van onze producten zowel voor interne als digitale toepassingen

  • Je maakt informatieve, mooie PowerPoint presentaties in perfect NL/FR die goed aansluiten op de verschillende doelgroepen

  • Je organiseert kwalitatief hoogwaardige vertaling (in samenwerking met vertalers)

  • In overleg werk je foto- en promomateriaal uit en organiseer je productlanceringen

  • Je waakt erover dat onze huisstijl correct wordt uitgedragen en ondersteunt de lokale communicatie-afdelingen met beeldmateriaal en templates

Lees Meer

Managament Assistant Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een bedrijf in volle groei, zijn we op zoek naar een directieassistent(e). 

Jouw voornaamste taken:
  • Beheer van de invorderingen
  • Beheer van het wagenpark
  • Beheer van de fiches van de vertegenwoordigers
  • Organiseren van de interne events (verjaardagen, kalenders, teambuilding)
  • Opvolging loyaltek (betaalterminals)
  • Beheer van de prestaties van het personeel (ziekte, verlof,...)
  • Beheer van het budget (personeel en producten)
  • Algemene administratieve taken
Lees Meer

Administratief bediende Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Tijdelijk

Voor onze klant gelegen aan het station van Ukkel Calevoet, zijn we op zoek naar een administratief assistent (m/v)

Je voornaamste taken: 

  • Interne en externe opleidingen organiseren
  • Beheer van telefonische oproepen/post/mails
  • De opleidingskalender opmaken
  • Prestaties (ziekte, vakantie, afwezigheid) van collega's opvolgen
  • Database up-daten
  • Facturatiedienst (back-up)
Lees Meer

Vastgoed medewerker Interim

  • HALLE
  • Voltijds
  • Optie vast

Heb je een passie voor vastgoed? Dan ben jij misschien de persoon die we zoeken! 
Voor een gekend vastgoedkantoor te Halle, zijn we op zoek naar een nieuwe medewerker. 
Je zal samen werken met een team van 4 personen. 
Je helpt mee in het dagelijks beheer van het kantoor:  bezoeken, afspraken vastleggen, plaatsbeschrijvingen,...
 

Lees Meer

Medewerker beenhouwerij Interim

  • Elsene
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een slagerij gelegen te Elsene (wijk VUB/ULB) zijn we op zoek naar een verkoopsmedewerker (m/v):
  • Je staat in voor een vlotte bediening van de klanten
  • Je verpakt de producten
  • Je vult de toog/rekken aan
  • Je zorgt voor een nette winkel 
Lees Meer

Administratief Bediende Interim

  • Vorst
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor onze klant gelegen te Vorst, zijn we op zoek naar een polyvalent Administratief Bediende.

Je bent een administratieve duizendpoot, tot jouw taken behoren o.a.:

  • Je biedt administratieve ondersteuning op verschillende afdelingen
  • Je helpt de sales met het opmaken van offertes, ondersteunt finance met input van facturen
  • Je verzorgt de commerciële correspondentie
  • Je helpt mee op organisatorisch vlak
Lees Meer

Onderhoudstechnieker (Electrisch+Mechanisch) Interim

  • Wemmel
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant  is een wereldwijd toonaangevend bedrijf in de liftbranche met 50 jaar ervaring op het gebied van onderhoud, reparatie en modernisering van liften en roltrappen van alle fabricaten en typen, binnen alle marktsectoren.

Functieomschriving

  • Je staat in voor het onderhoud aan de liftinstallaties, zowel preventief als bij defecten.
  • Bijgevolg zal je zowel mechanische als elektrische herstellingen uitvoeren en na je uitgevoerde activiteiten maak je een werkbon op.
  • Gezien onze klant centraal staat en wij een optimale service willen aanbieden, zal je voor een bepaalde periode ook een wachtdienst toegewezen krijgen (zowel snachts en in het weekend)
  • Je neemt deel aan onze toolboxmeetings en rapporteert tijdens vergadering ook mogelijke risico’s.
  • Je gaat steeds tewerk met respect voor onze procedures en instructies m.b.t. ISO en veiligheid en gebruikt ook de firmawagen volgens de instructies van het bedrijf.
Lees Meer

Technici Dienst-na-verkoop Interim

  • Vorst
  • Voltijds
  • Optie vast
Technici dienst-na-verkoop (M/V). Regio’s : Antwerpen-Limburg-Waals Brabant-Henegouwen

Je staat in voor: 
  • herstellingen, onderhoud en indienststellingen van automatische branddetectieinstallaties
Lees Meer

Winkelhulp Interim

  • Elsene
  • Voltijds
  • Optie vast
DEMANDE PAYROLL €11,42

CHYL => SERVICE EN SALLE, CAISSE
Lees Meer

Customer Service medewerker Interim

  • Watermaal-Bosvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor één van onze klanten zijn we op zoek naar een 'Representative Operations - Corporate'

Je voornaamste taken zijn: 
  • De klantentevredenheid waarborgen door een uitstekende diensteverlening te bieden aan zowel interne als externe klanten
  • De klantenprofiele up-to-date houden en alle administrtaive taken uitvoeren die hiermee verband houden
  • Het controleren van de uitstaande tegoeden op de corporate accounts
  • Het innen van betalingen van BTA klanten en hun kredietwaardigheid controleren/herzien in overeenstemming met risico procedures
  • Betalingen onderzoeken zodat ze worden toegewezen aan de juiste rekeningen
Lees Meer