Vivaldis Interim Brussels Louise Louizalaan 118 - 1050 Brussel

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

HVAC Technieker regio Brussel Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, een internationaal bedrijf werkzaam in de energiesector, zijn we op zoek naar 3 HVAC techniekers:
  • Uw verantwoordelijke staat u in voor het onderhoud en depannage voor zowel ventilatie groepen, elektrische & koeltechnische installaties.
  • U voert de vooropgestelde taken uit binnen de vooropgestelde termijn.
  • Waken over uw eigen veiligheid en de veiligheid van uw collega’s is uw eerste prioriteit.
  • U maakt deel uit van een ploeg op een vaste werf.
  • U voert uw taken uit op een vakbekwame wijze.
Lees Meer

Administratief Assistent Preventieadviseur Interim

  • Vorst
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een nationaal bedrijf gelegen te Vorst In Brussel zijn we op zoek naar een 'Administratief Assistent Preventieadviseur' (m/v).
Sector: Energie en techniek

Tot jouw taken behoren: ​​​​​
  •  Opstellen vertalingen en uitvoeren controle van Franstalige teksten zoals verslagen CPBW en OR, TBM, rapporten werfbezoeken, procedures (o.a. VCA), enz.
  • Medische onderzoeken: reservaties, versturen uitnodigingen, administratieve opvolging na onderzoek, reservaties bussen/vaccins 
  • Opleidingen: reservaties bij centra, versturen uitnodigingen, opvolging certificaten, aanvragen dossiers KMO-portefeuille/subsidies
  • Comité en ondernemingsraad: opmaken/controleren PV’s, versturen uitnodigingen, doorsturen rapporten (HL, intranet, afgevaardigden)
  • TBM/VPS: lijsten opmaken
  • Voorzien jaarlijkse controle brandblussers en haspels
  • Instaan voor opvolging administratieve deel chemische producten: inventariseren, aanvraag nieuwe fiches, VIK, …
  • Up-to-date houden lopende documenten, inscannen certificaten, klasseren , …
Lees Meer

Communicatie manager - Sector: Juwelen Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Optie vast

Onze klant is reeds 27 jaar actief in de benelux en heeft als core business de directe verkoop van juwelen. Het hoofdkantoor is gelegen in Ukkel te Brussel.

Je functie bestaat uit 2 belangrijke luiken: 

Website

  • Je houdt de content van de website (ontwikkeld in Drupal 8) up-to-date en brengt leven in onze webpagina’s en nieuwsbrieven
  • Je plaatst nieuwe producten en folders online en staat in voor de voorbereidende importfiles.

  • Je bent verantwoordelijk voor de optimalisatie van de website en kunt hier de nodige analyses uit trekken

  • Je streeft naar een continue verbetering van onze online vindbaarheid (SEO)

  • Je volgt de trends in digitale marketing op de voet en evalueert nieuwe opportuniteiten teneinde onze website te verbeteren

  • Je werkt nauw samen met de externe partners, het productteam, de IT-afdeling, en de communicatie-afdelingen van de verschillende Victoria vestigingen

  • Voor website-gerelateerde ondersteuning kunnen andere medewerkers/afdelingen binnen de groep steeds bij jou terecht: je lost vragen op, signaleert ze en volgt de afhandeling nauwgezet op

  • Begeleiden en geven van opleidingen aan interne gebruikers van de website
​​​​​​Communicatie
  • Je weet het  bedrijfsverhaal (NL-FR-EN) op papier maar vooral ook digitaal gepassioneerd te vertellen

  • Jaarlijks stel je een E-News kalender op, afgestemd op de acties voorzien in het Marketing plan

  • Je staat in voor de opmaak van de beschrijvende inhoud en copywriting van onze producten zowel voor interne als digitale toepassingen

  • Je maakt informatieve, mooie PowerPoint presentaties in perfect NL/FR die goed aansluiten op de verschillende doelgroepen

  • Je organiseert kwalitatief hoogwaardige vertaling (in samenwerking met vertalers)

  • In overleg werk je foto- en promomateriaal uit en organiseer je productlanceringen

  • Je waakt erover dat onze huisstijl correct wordt uitgedragen en ondersteunt de lokale communicatie-afdelingen met beeldmateriaal en templates

Lees Meer

Boekhouder met administratieve taken Interim

  • Laeken, Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant is een zéér dynamische kmo met internationale bekendheid, waar sfeer en samenwerking zeer belangrijk zijn!

Als 'Boekhouder met administratieve taken', ben je verantwoordelijk voor de boekhouding van A tot Z:
  • het invoeren van verkoop- en aankoopfacturen van de klant en financiële documenten
  • het op tijd betalen van leveranciers en het opvolgen van klanten
  • de opmaak van de maandelijkse Btw-aangiftes en afsluiting van de rekeningen
  • het uitvoeren van diverse administratieve taken zoals o.a. boekhoudkundige enquêtes invullen.
  • het voorbereiden van jaarlijkse documenten voor ons externe fiscalist (niet aftrekbare kosten,  BTW overeenstemming, afschrijvingstabel, ….)
  • het voorbereiden en analyseren van een  maandelijks rapport voor de directie
  • het controleren van verschillende specifieke op aanvraag van de directie
  • het uitvoeren van andere verschillende administratieve taken

Lees Meer

Goedlachse verkoopmedewerker bakkerij Interim

  • Schepdaal, Dilbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een bakkerij regio Schepdaal te Dilbeek, zijn we op zoek naar een verkoopmedewerker (m/v).
  • Jouw voornaamste taken zijn:
    • Voorbereidende taken: bestellingen klaarzetten/bestellingen opnemen
    • Openen van de winkel
    • Kassa beheren
    • Ervoor zorgen dat de bakkerij netjes is
Lees Meer

Medewerker tankstation Interim

  • Sint-Agatha-Berchem
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een tankstation gelegen te Sint-Agatha-Berchem, zijn we op zoek naar een shop medewerker: 
  • je staat in voor de bediening aan de pomp
  • je beheert de kassa en de verkoop in de shop
Lees Meer

Voiturier Interim

  • Ixelles
  • Voltijds
  • Optie vast

Onze klant is een bedrijf dat bijna 100 jaar bestaat en actief is in levering en montage van banden en velgen. 
Voor het winterseizoen zijn zij op zoek naar: 

  • Een persoon die de wagens van klanten verplaatst tijdens drukkere periodes
  • Tijdens de kalmere periodes, sta je in voor andere taken zoals: banden verplaatsen, stapelen, ...
Lees Meer

Monteur/Plaatser Interim

  • Zellik, Asse
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant te Zellik zoekt een monteur/plaatser om publiciteit te plaatsen aan de zijgevel van vrijstaande huizen. 
Dit gebeurt in heel België, dus je hebt contact met zowel Nederlandstalige als Franstalige inwoners.
Lees Meer

Administratief bediende Expeditie Interim

  • Haren, Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor onze klant gelegen te Haren, zijn wij op zoek naar een administratief bediende expeditie.

Onze klant is één van de belangrijkste marktspelers in de civiele lucht- en ruimtevaartsector.

De onderneming is actief in het ontwerp, de fabricatie en de assemblage van complexe structuurelementen voor vliegtuigen en draagraketten, elektro-hydraulische en mechanische stuursystemen, gespecialiseerde software en
elektronische onderdelen.

  • De expeditiedocumenten opstellen
  • De verpakkings- en expeditietaken plannen en organiseren
  • Het transport bestellen en organiseren
  • De contacten met interne en externe partners verzekeren
Lees Meer

Bananenrijper Interim

  • Ternat
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant te 1740 TERNAT is een dynamische familiale onderneming actief in de sector fruit en groenten en meer bepaald in het rijpen van bananen. Zij is op zoek naar 2

BANANENRIJPERS   *   LOGISTIEK BEDIENDEN FOOD 
Een bananenrijper is verantwoordelijk voor het tijdig en correct rijpen van groene bananen.

Waaruit bestaat jouw takenpakket? 
  • Je controleert en coördineert de binnengekomen producten volgens de vastgestelde planning (juiste producten in de juiste cel met de juiste kwaliteit)
  • Je grijpt in als de producten niet voldoen aan de kwaliteitseisen en stemt af met de betrokken afdelingen. 
  • Je bepaalt het rijpingsprogramma, bewaakt en controleert het rijpingsproces. 
  • Je bepaalt de volgorde van het verladen van de producten en waakt over de goede uitvoering ervan. 
  • Je bepaalt mee de prioriteiten en de organisatie van de werkzaamheden binnen de rijperij. 
  • Je bewaakt de productiviteit, reduceert de foutmarge en doet voorstellen ter verbetering. 
  • Je zorgt ook voor een adequate administratie rondom de productenstroom.   
Lees Meer

Medewerker klein magazijn Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een bedrijf gelegen te Ukkel zijn we op zoek naar een medewerker voor het magazijn:
  • Aan de hand van bestelbonnen maak je de bestellingen klaar (de producten in zakjes plaatsen en nadien in dozen)
  • Na een inwerkperiode, zal je bestellingen ook zelf ingeven in het systeem
  • Indien nodig ga je de bestellingen leveren bij de verschillende klanten
Lees Meer

Technicien Hvac Interim

  • Foret
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gevestigd in Vorst zijn we op zoek naar afgestudeerd Bachelor in Elektromechanica optie klimatisatie.

FUNCTIE

Je voornaamste werkzaamheden bestaan uit het herstellen en onderhouden van koeltechnische installaties en airconditioningsystemen

Lees Meer

Administratief bediende dienst na verkoop Interim

  • Uccle
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, een authentiek Belgische toeleverancier van draagbare brandblussers, zoeken wij een administratief bediende voor de dienst na verkoop te Ukkel, regio Brussel.

Als administratief bediende op de dienst na verkoop ben je verantwoordelijk voor: 
  • het opmaken van de onderhoudscontracten
  • voor het administratief beheer van het installatiepark samen met je collega's
  • het up-to date houden van het park
Lees Meer

Contact center medewerker Interim

  • BRUXELLES
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een contactcenter gelegen aan het Noordstation te Brussel, zijn we op zoek naar Call Agents Inbound (m/v):
  • Je staat in voor het eerste telefonisch contact met de burgers en ondernemingen;
  • Je biedt oplossingen, advies of inlichtingen in verband met administratieve vragen en informaticatoepassingen;
  • Je stuurt de oproep indien nodig door naar de juiste dienst;
  • Je volgt de regels en procedures die vereist zijn.
Lees Meer

Bediende Commerciële Administratie Interim

  • Eigenbrakel
  • Voltijds
  • Optie vast

Binnen een team van 4 personen staat u in voor het administratieve klantenbeheer, van offerte tot factuur, en dit voor een welbepaalde portefeuille. Hierbij werkt u ook nauw samen met uw collega’s die voor de andere portefeuilles instaan en bent u elkaars back-up :

  • U staat dagelijks in contact met klanten en met de Account Managers;
  • U stelt offertes op, die u verder uitwerkt op basis van informatie van de Account Manager;
  • U beheert de verkoopscontracten en -voorwaarden in de SAP-database;
  • U zorgt voor de facturatie en afsluitingen, alsook voor het beheer van de credit nota’s;
  • U staat in voor het beheer van de betwiste zaken;
  • U verzorgt de follow-up van de verkoopdossiers bij de Account Manager zodat de juiste informatie aan de klant kan gegeven worden.
Lees Meer

Verantwoordelijke planning Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • U plant de interventies en de onderhoudscontracten
  • U stuurt bij en overlegt waar nodig met de verantwoordelijke van de dienst-naverkoop
Lees Meer

Dossierbeheerder Verzekeringen Interim

  • Elsene
  • Voltijds
  • Optie vast

Je maakt deel uit van een dynamisch team dat verantwoordelijk is voor de volgende taken :

  • Het verzekeren van uitmuntende professionele Customer Service, telefonisch en schriftelijk, zowel ten opzichte van klanten als ten opzichte van verkooppunten en distributiepartners
  • ​Dagelijkse beheer van de nieuwe polissen
  • ​Opvolging van de nieuwe contracten en gerelateerde polisdocumenten
  • Telefonische en schriftelijke contacten met klanten, verkooppunten en andere interne en externe departementen en partners
  • Opvolging en controle van het medisch evaluatieproces en meedelen van de medische beslissingen
  • Opvolging van de pending dossiers

Dagelijkse beheer van de bestaande portefeuille :

  • Behandelen van aanvragen van klanten en verkooppunten zoals afkopen, zonder gevolgen, waarborg annulaties of wijzigingen, wijziging van begunstiging, adreswijzigingen, ...
  • Opvolging van de portfolio wijzigingen via maandelijkse herinneringsbrieven
  • Uitvoeren van maandelijkse controle jobs zoals opvolging van ongetekende polissen, opvolging van onbetaalde afkoopkwijtingen, opvolging van pending niet-aanvaarde dossiers, verificatie van de afkopen, enz.
  • Dagelijkse en maandelijkse rapportering betreffende volumes, cycle times, klantentevredenheid, ... Back-up van de schadebeheerder 
Lees Meer

Customer Care Professional Interim

  • Watermaal-Bosvoorde
  • Voltijds
  • Tijdelijk
Voor onze klant zoeken we een 'customer care professional':
  • Zo nauwkeurig en volledig mogelijk de vragen van klanten beantwoorden (telefonisch, e-mail of per post)
  • Administratieve taken uitvoeren met betrekking tot de inschrijving van nieuwe klanten
  • Programmatie en activatie van de verkoopterminals
  • Kleine technische problemen oplossen
  • De rekeningen van klanten nakijken en eventuele fouten rechtzetten
     
Lees Meer

Analyst Fraud & Risk Interim

  • Watermaal-Bosvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Je analyseert rapporten en onderzoekt niet-toegelaten/frauduleuse transacties en gaat na welke stappen er moeten ondernomen worden
  • Je staat in voor het correct toepassen van de anti-fraude regels van het bedrijf
  • Je staat in voor het controleren van het correcte verloop van de transacties
  • Je verzamelt alle nodige informatie voor het dossier
  • Je beantwoordt interne en externe vragen
  • Je beheert de administratieve taken voor een correcte follow-up van de dossiers
Lees Meer

Process beheerder Interim

  • Sint-Gillis
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen aan het station Brussel-Zuid zoeken wij 1 procesbeheerder
  • Je test applicaties (gebruiksgemak app, positieve en negatieve punten)
  • Je geeft een constructieve feedback omtrent de apps
Lees Meer