Vivaldis Interim Brussels Louise Louizalaan 118 - 1050 Brussel

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Administratief bediende - Customer Care Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Tijdelijk
Voor een Internationaal bedrijf gelegen te UKKEL zijn we op zoek naar een ADMINISTRATIEF BEDIENDE voor de dienst CUSTOMER SERVICE. 

Je voornaamste taken: 
  • Je bent een eerste aanspreekpunt voor klanten
  • Je beheert de dossiers van A-Z en hebt hiervoor indien nodig contact met departementen (andere landen)
  • Je  doel is een uitstekende klantentevredenheid te garanderen
  • Inhoud dossiers: offertes aanvragen voor reparaties, retours, andere producten
  • Indien er producten stuk zijn de correcte dienst contacteren
  • Bestelbonnen opmaken, versturen en indien nodig aanpassen
Lees Meer

Bandenmonteur Interim

  • IXELLES
  • Voltijds
  • Tijdelijk
Je hebt een sterke interesse in auto's? Dan zal deze vacature je zeker aanspreken!

Onze klant zoekt voor komend seizoen 2 bandenmonteurs: 
  • Demontage en montage van banden (op de grond)
  • Geometrie 
Lees Meer

Contact center medewerker Interim

  • BRUXELLES
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een contactcenter gelegen aan het Noordstation te Brussel, zijn we op zoek naar Call Agents Inbound (m/v):
  • Je staat in voor het eerste telefonisch contact met de burgers en ondernemingen;
  • Je biedt oplossingen, advies of inlichtingen in verband met administratieve vragen en informaticatoepassingen;
  • Je stuurt de oproep indien nodig door naar de juiste dienst;
  • Je volgt de regels en procedures die vereist zijn.
Lees Meer

Werfleider schoonmaak Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

Werfleider schoonmaak te Brussel 

Voor onze klant, een maatwerkbedrijf dat actief is in de domeinen schoonmaak, groen en renovatie zijn we op zoek naar een werfleider kleine renovatie te Brussel. Kwaliteit en duurzaamheid gaan hand in hand met sociaal verantwoord ondernemen.

  • Je zorgt voor een warm onthaal van nieuwe medewerkers
  • Je bent leidinggevende van een team op de werkvloer.
  • Je zet hun resultaatgericht in op de werkvloer, zowel vaktechnisch als naar arbeidsattitude toe.
  • Je staat 70% van de werktijd mee op de werkvloer om je arbeiders te begeleiden
  • Je motiveert je arbeiders dag in dag uit, je bemiddelt bij conflicten en bent een goede coach
  • Je voert evaluatiegesprekken met je arbeiders
  • Je bent technisch polyvalent ingesteld om de verschillende werkzaamheden op te volgen in schoonmaak
  • Je zorgt voor een goed materiaalbeheer en maximale veiligheid op de werkvloer.
  • Je onderhoudt klantencontacten op regelmatige en diplomatische basis en zorgt voor tevreden klanten
Lees Meer

Customer Care Professional Interim

  • Watermaal-Bosvoorde
  • Voltijds
  • Tijdelijk
Voor onze klant zoeken we een 'customer care professional':
  • Zo nauwkeurig en volledig mogelijk de vragen van klanten beantwoorden (telefonisch, e-mail of per post)
  • Administratieve taken uitvoeren met betrekking tot de inschrijving van nieuwe klanten
  • Programmatie en activatie van de verkoopterminals
  • Kleine technische problemen oplossen
  • De rekeningen van klanten nakijken en eventuele fouten rechtzetten
     
Lees Meer

Technisch administratief assistent Interim

  • Nijvel
  • Voltijds
  • Optie vast
Vind je het fijn activiteiten tot in de puntjes op te volgen en hou je van contacten ? Ben je een kei in opvolgen
van planningen
en sta je garant voor een correcte rapportering ? Kan je je vlot uitdrukken in het Nederlands
en het Frans en schrijf je behoorlijk Engels ? Ben je tenslotte assertief en service minded, zowel naar collega’s
als naar klanten? Dan ben jij mogelijk de geknipte technisch administratief assistent

Je ondersteunt de Project Manager in de uitvoering van hun administratieve en organisatorische
verantwoordelijkheden. Nauwkeurigheid, efficiëntie, administratieve en communicatieve vaardigheden zijn
jouw troeven.

Je hebt veelvuldig telefonisch contact in het Nederlands en het Frans met de medewerkers op de
werven en fungeert als centraal aanspreekpunt voor administratieve vragen
  • Je registreert de verschillende projecten en garandeert een efficiënte administratieve opvolging van de werfdossiers
  • Je volgt de planningen op, controleert de gepresteerde uren van de techniekers en staat hen bij het ingeven van hun prestaties
  • Ook de rapportering achteraf behoort tot jouw bevoegdheid
  • Je assisteert bij het opstellen van de activiteitsrapporten , valideert ze en verzekert een feilloze schriftelijke communicatie in het Engels naar de klant
  • Je bent tevens verantwoordelijk voor de wekelijkse productiviteitsberekeningen
Lees Meer

Showroomverkoper Keukens / Vendeur Cuisines Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een speciaalzaak die gespecialiseerd is in het ontwerpen, verkopen en plaatsen van keukens zijn we op zoek naar een
SHOWROOMVERKOPER KEUKENS . * .  VENDEUR/VENDEUSE CUISINES
voor de winkels in 1083 GANSHOREN en 1180 UKKEL, BRUSSEL

Functieomschrijving:
  • Jouw focus is om de klant enthousiast te benaderen 
  • Je brengt hun behoeftes in kaart
  • Na een grondige opleiding (technisch, commercieel, logistiek) zal je het volledig commerciële dossier beheren van a tot z
Lees Meer

PROJECTLEIDER Interim

  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor onze klant in Brussel zijn we op zoek naar een PROJECTLEIDER.

U heeft o.a. volgende verantwoordelijkheden:

  • technische voorbereiding en opvolging van het project, zodat dit binnen de vooropgestelde deadline op een kwalitatieve en rendabele manier wordt uitgevoerd
  • controleren of de procedures en voorschriften met betrekking tot veiligheid correct worden toegepast
  • administratieve opvolging van de projecten
  • nacalculatie
Lees Meer

Zaalmedewerker nieuw restaurant Interim

  • Beersel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een nieuw restaurant dat in mei wordt geopend, zijn we op zoek naar een vaste zaalmedewerker: 
  • Je zal een jong team en jonge kok bijstaan in hun eerste zaak
  • Je ontvangt de klanten en begeleidt hen naar de tafel
  • Je dient de gerechten op, schenkt de dranken in en geeft daarbij de nodige uitleg
  • Je ruimt de tafels af
Lees Meer

Chauffeur Rijbewijs C Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Wij zoeken een CHAUFFEUR C met ervaring

Takenpakket : Leveren ,ophalen en ledigen van containers 
  • Beginnen tussen 4u en 6u 
  • Vrachtwagen gaat mee naar huis 
  • Regio Brussel/ Vlaams- en Waals-brabant 
Lees Meer

Mechanieker vrachtwagens Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Je bent als Mekanieker voor vrachtwagens verantwoordelijk voor het uitvoeren van
opdrachten en activiteiten met betrekking tot diagnose, reparaties en onderhoud van
vrachtwagens en/of camionetten (motoren, versnellingsbakken, etc.).

Lees Meer

Administratief bediende facturatiedienst Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
We zijn op zoek naar een ADMINISTRATIEF MEDEWERKER met kennis van FACTURATIE. 
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van allerhande administratieve taken: beheer e-mailverkeer, faxen, post, klassement,…
  • Je behandelt en verwerkt bestellingen/facturen.
  • Je controleert werkorders voorafgaand aan de facturatie.
  • Je beheert de externe en interne facturatie & behandelt claims.
  • Je doet de afhandeling met verzekeringsexperts van schadeclaims, bestekken en facturatie i.v.m. schadeherstel voor klanten.
Lees Meer

Orderpicker Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Tijdelijk

Pour une chouette PME situé à Uccle, nous sommes à la recherche d'une personne pour faire le 'picking': 

  • Picking de marchandises

  • Impression du bon de livraison

  • Préparation des commandes

  • Mettre le tout dans des bacs pour livraison

Lees Meer

Magazijnier & leverancier rijbewijs B Interim

  • Ukkel
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor een KMO te Ukkel zijn we op zoek naar een magazijnier/leverancier rijbewijs B. 
Het bedrijf bestaat uit een klein team (20-tal personen) en er heerst een familiale sfeer. 
Als magazijnmedewerker met rijbewijs B, ben je de schakel tussen het bedrijf en hun partners. 

Je voornaamste taken:

  • Bestellingen klaarzetten in het magazijn;
  • Zorgen dat het magazijn ordelijk is;
  • Bestellingen laden en lossen;
  • Bestellingen leveren bij de klanten.
Daarnaast spring je ook in bij de packing en picking van de bestellingen.
Lees Meer

Vertegenwoordiger energie Interim

  • Zaventem
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een firma te Hasselt zijn we op zoek naar verkopers voor ENGIE energie contracten bij particulieren in de provincie Vlaams-Brabant m/v
 
Engie heeft een sterke naam, hun aanbod is zeer duidelijk en de sales targets zijn realistisch.
Lees Meer

Communicatieverantwoordelijke (tijdelijk) Interim

  • Elsene
  • Voltijds
  • Tijdelijk

Je vervangt de communicatieverantwoordelijke tijdens haar zwangerschapsverlof. Ze zal een groot deel van de planning voor seizoen 19-20 al voorbereid hebben. In je job is dus vooral concrete en precieze opvolging nodig. Daarnaast zal je zelf ook nog een aantal zaken moeten inplannen. Concreet houdt de job het volgende in:

  • Je stuurt een team aan van 4 interne en 3 externe teamleden.
  • Je plant, legt vast en volgt alle campagnes op voor:
    • Affichage
    • Flyering
    • Newsletters
    • Promofilmpjes
    • De trimestriële brochure van december 2019, januari en februari 2020
    • De brochures van de festivals van najaar 2019 en voorjaar 2020
    • Mediadeals (radiospotjes en advertenties) & persrelaties in samenwerking met persattaché
  • Daarnaast volg je ook een aantal zaken dagelijks heel concreet op: 
    • Nalezen nieuwsbrief en erover waken dat die voldoende wervend is
    • Overlopen planning nieuwsbrieven en social media met webmanager
    • Content homepage mee vastleggen
    • Nalezen trimestriële brochure
    • Nalezen persberichten
    • Goedkeuren advertenties
    • Kleine aanpassingen op site
    • ...
Lees Meer

Vertegenwoordiger Office

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een van onze klanten (medische sector) zijn we op zoek naar wij op zoek naar gepassioneerde Junior Sales Hunters.
  • Je zal instaan voor het uitvoeren van prospectie en het onderhouden van klantenrelaties. Dit kan oplopen tot 60 klantbezoeken op één dag. 
Lees Meer

Chauffeur C Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • U hebt een rijbewijs C (een attest ADR colli is een pluspunt).
  • U kan veilig en zelfstandig werken en bent ook collegiaal.
  • U bent ordelijk, stipt, zorgvuldig, klantvriendelijk en u past zich snel aan aan wijzigende omstandigheden.
  • Een goede geografische kennis is als chauffeur uiteraard onmisbaar.
  • U bent in het bezit van een eigen vervoersmiddel.
Lees Meer

Schrijnwerker - plaatser Construct

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant te Heusden-Zolder is op zoek naar een ervaren schrijnwerker-plaatser van badkamers/keukens voor regio Brussel:
  • Kozijnen en lijsten op maat maken en bevestigen
  • Een frame bevestigen en vloeren en verlaagde plafonds plaatsen
  • Wanden en bekledingsplaten monteren
  • De voegen van de plaatstructuur opvullen en de structuur versterken
  • Interieurelementen monteren en assembleren (keukenmeubels, …)
  • Sanitair (wastafel, badkuip, gootsteen, ...) en elektrische toestellen (her)plaatsen
Lees Meer

Analyst Fraud & Risk Interim

  • Watermaal-Bosvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Je analyseert rapporten en onderzoekt niet-toegelaten/frauduleuse transacties en gaat na welke stappen er moeten ondernomen worden
  • Je staat in voor het correct toepassen van de anti-fraude regels van het bedrijf
  • Je staat in voor het controleren van het correcte verloop van de transacties
  • Je verzamelt alle nodige informatie voor het dossier
  • Je beantwoordt interne en externe vragen
  • Je beheert de administratieve taken voor een correcte follow-up van de dossiers
Lees Meer