Vivaldis Interim Brussels Brandhoutkaai 47 - 1000 Brussel

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Verkoper Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
We zijn op zoek naar een verkoper (M/V) voor onze klant gelegen in het centrum van Brussel. 

Takenpakket : 
  • - Je verwelkomt en adviseert de klanten, service verlenen staat hoog in het vaandel.
  • - Je helpt actief bij het realiseren van kwalitatieve productpresentaties en etalages, binnen de vastgestelde merchandising.
  • - Je bent verantwoordelijk voor het voorraadbeheer.
  • - Je respecteert de veiligheidsvoorschriften en bewaakt het proces. 

Lees Meer

Accountant Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen in hartje Brussel zijn we op zoek naar twee EXCEL EXPERTS : 

De cel ‘Operational Account’ is een onderdeel van de afdeling Operational Support met o.a.
volgende taken:
- Uitvoeren van niet-contractuele wijzigingen met financiële gevolgen voor de kredietnemer
die, om veiligheidsredenen, uitgevoerd worden door de cel Diverse Bewerkingen op vraag
van een dossierbehandelaar.
- Manuele behandeling van niet automatisch toegewezen betalingen
- Up to date houden van bestanden van notarissen, makelaars, deurwaarders, advocaten,
schatters.
- Inregelen van renteroosters
Lees Meer

Management Assistant Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1000 BRUSSEL zijn wij op zoek naar een

MANAGEMENT ASSISTANT .  * .  JURIDISCH SECRETARIS/ESSE 
  • agendabeheer
  • opmaak Word documenten
  • klassement en archivering
  • facturatie honoraria
  • vergaderingen organiseren
  • zakenreizen boeken
  • telefonie en mailverkeer
Lees Meer

Planning Manager Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

For our client in 1000 Brussels we are looking for an PLANNING MANAGER.

The responsibilities for this position are the following:

-  Booking management: collection, control check and inputting of the container transport requests

-  Planning management: Setting-up and following-up of the barge, truck & quay planning, and establish the requested documentation

-  Administration : o Control check of the custom documentation
o Following-up of the documentation for the transport of hazardous goods
o Client invoicing

- Gate Management : o Control of containers movements at the terminal
o Follow-up of the stock at the terminal
o Inputting of containers movements in the terminal management system
o Follow-up of the daily truck planning

Lees Meer

Mécanicien Auto Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
Pour l'un de nos clients situé à Anderlecht, nous sommes à la recherche d'un mécanicien automobile
  • Vous garantissez un service aimable à nos clients.
  • Vous assurez les entretiens et réparations des véhicules.
  • Vous réparez et effectuez le changement des pièces défectueuses.
  • Vous effectuez le réglage des pièces mécaniques, hydrauliques, électriques et pneumatiques.
  • Vous montez, équilibrez et réparez des pneus de voitures.
Lees Meer

Operations Officer / Logistiek Coördinator Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1000 BRUSSEL, een VZW, zijn wij op zoek naar een

OPERATIONS OFFICER   *   LOGISTIEK COÖRDINATOR

Je werkt in de operationele afdeling van de Wachtdienst voor Huisartsen en je bent de rechterhand van de Operations
Manager. Je zal in die hoedanigheid volgende verantwoordelijkheden opnemen:

- Dagelijks in contact treden met de huisartsen (NL en FR), vooral in het kader van de
organisatie van de wachtplanning

- Het beheren van de organisatie van de wachtdiensten op logistiek en administratief vlak, met
name via regelmatige contacten via de vaste leveranciers, partners en andere leden van de
personeel

- Deelnemen aan elke andere activiteit die noodzakelijk is om de operationele afdeling of de
vzw in het algemeen te ondersteunen (deelname aan overlegmomenten en vergaderingen,
opmaak verslagen, organisatie en geven van vormingen,…)
Lees Meer

Employé Logistique Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Tijdelijk
Voor de marktleider in de parkeersector zijn wij op zoek naar een CONTROL ROOM OPERATOR voor de parkings te centrum Brussel.

Wat houdt de functie in?

Als operator in de Control Room zal je via telefoon/interfonie fungeren als het aanspreekpunt voor de klanten in de parkings.
Dat houdt in dat je op vraag van de klant de nodige informatie versterkt (vb. openingsuren, tarieven, productinformatie, ...) 
Daarnaast geef je ook de nodige ondersteuning aan klanten bij incidenten/probleemmeldingen en, indien mogelijk, los je het probleem vanop afstand op. Als het probleem echter niet vanop afstand opgelost kan worden, dan stuur jij een team van collega's ter plaaste om de klant te helpen. Achteraf maak je een duidelijke analyse van het vastgestelde probleem en stel je de juiste prioriteiten. 
Tot slot sta je eveneens in voor de registratie van iedere ontvangen oproep en de ondernomen actie(s) in het logboek.
Lees Meer

Office Manager Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1000 BRUSSEL, een VZW, zijn wij op zoek naar een

ONTHAALVERANTWOORDELIJKE .   * .  OFFICE MANAGER

Als onthaalverantwoordelijke ben je hét aanspreekpunt voor patiënten en artsen. Dagelijks neem je
met enthousiasme volgende taken voor je rekening:
 Je staat patiënten te woord, face to face of per telefoon en geeft hen de juiste informatie
 Je beheert de wachtruimte
 Je zorgt voor de veiligheid (deuren, parking,..)
 Je zorgt voor de invoer van administratieve gegevens in onze medische database
 Je beheert de patiëntendossiers
 Je ontvangt de betaling van patiënten en beheert de kassa
 Je maakt medische attesten op
 Je controleert de check-in/out van dokters
 Je communiceert en werkt samen met de dienstverleners en externe partners (Call Center,
coördinatie, veiligheidsdiensten ziekenhuis, enz.)
Lees Meer

Technicien Calibrage et Maintenance Interim

  • Evere
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een toonaangevend bedrijf te Evere zijn wij op zoek naar een FIELD SERVICE ENGINEER met een specialisatie in analysemeettechnieken en analyzers

Zij zijn wereldwijd de leider in meetinstrumenten, diensten en oplossingen op het gebied van industriële proces engineering. De processen van hun klanten worden geoptimaliseerd met aandacht voor efficiëntie, veiligheid en milieu. 
 

Wat houd je functie in?

Als Field Service Engineer ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van servicebezoeken voor hun
instrumenten bij klanten in België en Luxemburg. Je werkt samen met een team van Service Coördinatoren die instaan voor de planning en de opvolging van de serviceactiviteiten met het oog op klantentevredenheid en rendement.

Je verantwoordelijkheden:

  • Je staat in voor de inbedrijfsname, de reparaties en onderhoud alsook kalibraties.

  • Je adviseert en informeert klanten over de toepassingen en gebruik

  • Je stelt oplossingen voor aan klanten gericht op het verbeteren van de service en het onderhoud

  • Je verwerkt regelmatig de administratie van de verrichte werkzaamheden.

  • Je geeft opleiding en instructie aan werknemers bij klanten

  • Je onderhoudt een goede communicatie met klanten en hecht belang aan klantentevredenheid en

    rendement.

Lees Meer

Calibration and Maintenance Engineer Interim

  • Evere
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor een toonaangevend bedrijf te Evere zijn wij op zoek naar een CALIBRATION AND MAINTENANCE TECHNICIEN

Zij zijn wereldwijd de leider in meetinstrumenten, diensten en oplossingen op het gebied van industriële proces engineering. De processen van hun klanten worden geoptimaliseerd met aandacht voor efficiëntie, veiligheid en milieu. 
 

Wat houdt je functie in?

Als C&M Technician ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van serviceactiviteiten op instrumenten bij klanten in België en Luxemburg. Je staat in voor kalibratie, inspectie, onderhoud en inventarisatie.

 

Je verantwoordelijkheden:

  • Je voert interventies uit gedurende langere periodes bij onze klanten uit verschillende industrieën waarbij de nadruk ligt op kalibratie en onderhoud.

  • Je biedt oplossingen aan voor eenvoudige storingen.

  • Je werkt nauw samen in een team van Service Coördinatoren die instaan voor de planning en de opvolging van de serviceactiviteiten.

  • Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig opmaken van de dagelijkse rapportering.

  • Je onderhoudt een goede communicatie met klanten en hecht belang aan klantentevreden en rendement.

 

Lees Meer

Assistant commercial Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client à 1000 BRUXELLES, nous recherchons un(e)

COLLABORATEUR COMMERCIAL INTERNE   *    ASSISTANT COMMERCIAL INTERNE
 

Notre client est le partenaire privilégié des professionnels du bâtiment pour leurs achats d’outillage, de quincaillerie, de serrurerie, de visserie, de vêtements de travail et de sécurité et de consommables (lames, disques, couronnes, fraises, mèches…).
 

  • En tant que collaborateur du service commercial interne, vous aidez nos clients et nos délégués par téléphone dans l'identification de leurs besoins.
  • Vous assurez le suivi du ‘’classeur commercial’’
  • Vous encodez les commandes, les demandes d’offres & les dispatcher
  • Vous sélectionnez, triez et suivez les devis des commerciaux externes
  • Vous rédigez les offres, les soumissions et en assurez le suivi optimal
  • Vous répondez aux appels entrants et vous les orientez vers le service adéquat
  • Vous renseignez les clients et les commerciaux concernant les stocks, prix, archivage commande, délais de livraison ou toutes autres questions
  • Vous contactez les clients pour leur proposer de nouveaux produits et / ou résoudre toute demande en suspens.
  • Vous êtes problem-solver dans l’âme et vous saurez anticiper les et solutionner les problèmes de vos clients tout en faisant remonter les informations vers la direction.
Lees Meer

Magasinier avec permis C Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client à 1000 BRUXELLES nous recherchons un(e)

MAGASINIER avec permis de conduire C
  • mise en place et réassortissement des marchandises
  • préparation de commandes
  • réception de marchandises

occasionnellement et pendant les congés de notre chauffeur C, vous serez amené à le remplacer et à faire des livraisons avec le camion
Lees Meer

Electromécanicien De Maintenance Construct

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
Nous recherchons un controleur VCA.

Vous faites partie de l'équipe du département Support Technique. 

Tâches principales:
- Effectuer le contrôle VCA interne des équipements loué sur chantier.
- Etablir les rapports de contrôles.
- Effectuer des petites réparations si nécessaire.
Lees Meer

Servicetechnieker Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast

TECHNICIEN EN ELECTROMENAGER

Après une formation suivie en déplacement avec un de nos techniciens, vous travaillez en tant que technicien itinérant et assurez les dépannages à domicile. Vous êtes chargé de détecter, d’analyser et de résoudre les pannes aux appareils gros blanc tels que machines à laver, sèche-linge, taques, .... Avant de finaliser votre travail vous effectuez les tests nécessaires et complétez les fiches de travail électroniquement.

Lees Meer

Conseiller pensions complémentaires Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client à 1000 BRUXELLES, une organisation patronale, nous recherchons un(e)

CONSEILLER PENSIONS COMPEMENTAIRES .  * .  ADVISEUR AANVULLENDE PENSIOENEN
 
  • Vous suivez de près les développements relatifs aux pensions complémentaires et aux assurances sur la vie d’une manière générale
  • Vous traduisez les informations du marché en avis pour le secteur et vous gérez un certain nombre d’études sectorielles à ce sujet
  • Vous êtes responsable de différents projets relatifs aux pensions complémentaires du 2e pilier présentant des aspects tant généraux que techniques (liés notamment au calcul des provisions techniques, aux droits acquis, aux limites de solvabilité, etc.)
  • Vous vous occupez de la coordination de groupes de travail à ce sujet (préparation, encadrement et suivi), votre objectif étant d’arriver à un consensus entre les membres de notre fédération
  • Vous êtes le point de contact pour les membres concernant les pensions complémentaires
  • Vous êtes disposé à collaborer à des projets qui revêtent une importance pour l'union professionnelle
  • Vous représentez la fédération lors de la concertation avec des membres ou des partenaires externes
  • Vous collaborez aux publications de notre fédération (hebdomadaire, site Web, etc.)
  • Vous rapportez au directeur Vie.
Lees Meer

BAchelor Rechtspraktijk Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1000 BRUSSEL zijn we op zoek naar een 

BACHELOR RECHTEN . * .  BACHELOR RECHTSPRAKTIJK . * . JUNIOR CLAIMS OFFICER . * . JUNIOR SCHADEBEHEERDER

ons bedrijf is een verzekeringsbedrijf voor architecten
u beheert schadedossiers van onze geaffilieerden (brand- auto- en burgerlijke aansprakelijkheid)
Lees Meer

Metaalbewerker snijbrander Interim

  • brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor onze klant in Brussel zijn wij op zoek naar een polyvalente arbeider met kennis van snijbranden.
Wat houdt het beroep van Arbeider metaal knippen, snijden en branden juist in? Je knipt platen, staven, buizen en profielen volgens plan of opdracht (fiches). Je stelt manueel of machinaal af. Steeds meer wordt een optische cel of een automatische machine (CNC) gebruikt.Je werkt meestal in de werkplaats, soms op een bouwplaats

Pour notre client situé à Bruxelles, nous sommes à la recherche d'un ouvrier polyvalent ayant une expérience dans les découpage des métaux au chalumeau.
Cela consiste à découper des plaques, des barres, des tuyaux, des profils selon les instructions ou règles données. Vous ajustez manuellement ou à la machine. Souvent cela est effectué à partir d'une cellule optique ou une machine automique.  Vous travaillez  dans un atelier ou parfois sur un chantier de construction.
 

Lees Meer

Employé Administratif et commercial Interim

  • Haren, Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client à 1000 BRUXELLES, prox. HAEREN, nous recherchons un(e)

EMPLOYE ADMINISTRATIF et COMMERCIAL .  * .   COMMERCIEEL en ADMINISTRATIEF BEDIENDE

Vous serez chargé du support administratif du département des ventes (depuis la création client, l’enregistrement, le suivi des contrats clients), ainsi que des tâches de front Office (prise de contacts téléphoniques avec la clientèle et les fournisseurs).
Lees Meer

Bediende verzekeringen Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant te 1000 BRUSSEL, gespecialiseerd in het verzekeringswezen, zijn we op zoek naar een ERVAREN

SCHADEBEHEERDER .  * .  CLAIMS OFFICER .  * .  GESTIONNAIRE DE SINISTRES

Aanvragen van prospecten analyseren, op korte termijn met toegevoegde waarde
beantwoorden, opvolgen en streven naar realisatie van de zaak.
 Proactief zoeken naar opportuniteiten om nieuwe business te realiseren.
 Fidelisering van bestaande klanten en rendabel uitbouwen van de toevertrouwde portefeuille.
 Netwerken om een vertrouwensrelatie op te bouwen met diverse contactpersonen van BNP
Paribas Fortis.
Administratief aspect
 Accuraat en efficiënt verwerken van de dagelijkse communicatie met de klanten en
verzekeraars.
 Respecteren van de Mifid-richtlijnen.
 Correct verwerken van data en up to date houden van ons beheerssysteem Brio+.
Lees Meer

Project Coordinator Legs et Prospection Interim

  • Schaerbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
Pour notre client à 1030 Bruxelles (secteur non-marchand) nous sommes à la recherche 

d'un COLLABORATEUR PROSPECTION LEGS afin de développer la promotion dans le réseau francophone.

L'objectif est de développer la collecte de fonds en faisant la promotion des legs auprès du public cible par différents moyens de communications et contacts personnels. 

Les défis:

1 Promotion des legs grâce à l’approche directe

  • Vous élaborez l’information et la publicité via B2C en étroite collaboration avec le département Communication et Fundraising.

  • Vous établissez et entretenez des contacts avec d’autres partenaires (B2B : banques, avocats,…) dans le cadre de l’élaboration des testaments.

 

2 Promotion des legs via contacts personnels

  • Vous rencontrez personnellement de potentiels testateurs.

  • Vous accompagnez et conseillez ces personnes dans le cadre de la rédaction de leur testament.

  • Vous organisez des sessions d’information pour des publics cibles définis.

  • Vous faites le suivi des demandes de simulation en collaboration avec le département financier/juridique.

 

3 Promotion des legs par l’analyse de la base de données des donateurs et canaux médiatiques

  • Vous mettez en place une approche structurée en collaboration avec votre responsable.

  • Vous promouvez des legs ayant pour but d’augmenter le nombre de demandes d’informations concernant les legs.

  • Vous analysez la base de données des donateurs et sélectionnez des canaux médiatiques potentiels pour une communication optimale de la promotion des legs.

 

4 Promotion des legs par le biais des notaires

  • Vous faites le suivi et mettez en œuvre la promotion des legs par le biais des notaires.

  • Vous mettez en place et coordonnez les visites annuelles auprès des études notariales en collaboration avec le coordinateur des volontaires.

  • Vous faites le suivi des annonces dans des guides promotionnels spécialisés.

 

5 Promotion des legs grâce la collaboration avec Testament.be

Lees Meer