Vivaldis Interim Brussels Brandhoutkaai 47 - 1000 Brussel

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Filiaalverantwoordelijke Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Le responsable est l'enseigne et la personne du contact du marché 
  • Vous déterminez l'apparence du marché couvert 
  • Vous êtes responsable de l'ordre, de la propreté et de la présentation du marché 
  • vous montrez l'exemple à vos collègues 
  • Vous êtes responsable de l'organisation et l'ordre du marché 
  • Vous gérez les employés du magasin et assurez une bonne relation avec la clientèle 
  • Vous êtes autonome 
  • Vous êtes passionné et l'épanouissement de votre équipe est votre priorité numéro 1
Lees Meer

Technisch verkoper Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
We zijn op zoek naar een  CREATIEVE ELEKTRONICUS.
 
Ben jij de MacGyver die we zoeken ?
 Iemand die geen problemen ziet, maar enkel uitdagingen.
Een elektronische schakeling bedenken om ‘iets’ te doen, dat doe je met de vingers in de neus.
 Creatieve oplossingen voor relatief eenvoudige problemen. Iets zoals toestel A heeft een microfoon met een bepaalde stekker. Maar de klant wil liever een microfoon van een ander merk/type. Ombouwen is dus nodig, andere stekker, andere pinout en misschien een pre-amp.
Je mag het schema ontwerpen en als proof-of-concept bouwen. Afhankelijk van de wens van de klant zal het gaan over een uniek exemplaar, of indien blijkt dat de gebouwde oplossing het gat in de markt is, dan kan het kan net zo goed zijn dat het later op grotere schaal geproduceerd zal worden.
 Arduino, Teensy, STM32, Raspberry Pi en meer van dat leuke speelgoed hebben voor jou geen geheimen.
Als dat je niet afschrikt, dan ben jij de persoon die we zoeken.
Lees Meer

Facility coordinator Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
The Facilities Manager :

 Ensure the highest standard of facilities management for both the internal and
external clients.
 Make an inventory of current facilities processes and make proposals for
improvement in terms of purchasing, coordination and reporting
 Some tasks of the facilities department are partially performed by external providers
(reception, catering and cleaning). Organise backup during absences such as
sickness and annual leave as well as the collaboration with the internal clients.
 Be the point of contact/responsible person for all facilities related contractors on site.
Provide supervision and liaise during site visit
 Schedule daily, weekly and monthly inspections and checks to maintain a clean, safe
and secure workplace
 Ensure compliance to the Environment, Health and Safety legislation
 Development of a methodology/workflow for the recycled treatment of waste,
including (confidential) paper waste, etc..
 Suggests improvements of the facilities department (quality improvement and cost
reduction)
 Management and monitor the facilities budget, do regular market comparisons
 Well-being in close collaboration with the other teams involved in well-being, e.g. HR
(ergonomic material, lighting, optimal work environment, etc.)
 Reporting to the COO, you will advise on the operational efficiency and management
of the facilities department
 Other ad hoc duties where necessary
Lees Meer

Technisch administratief assistent Interim

  • Nijvel
  • Voltijds
  • Optie vast
Vind je het fijn activiteiten tot in de puntjes op te volgen en hou je van contacten ? Ben je een kei in opvolgen
van planningen
en sta je garant voor een correcte rapportering ? Kan je je vlot uitdrukken in het Nederlands
en het Frans en schrijf je behoorlijk Engels ? Ben je tenslotte assertief en service minded, zowel naar collega’s
als naar klanten? Dan ben jij mogelijk de geknipte technisch administratief assistent

Je ondersteunt de Project Manager in de uitvoering van hun administratieve en organisatorische
verantwoordelijkheden. Nauwkeurigheid, efficiëntie, administratieve en communicatieve vaardigheden zijn
jouw troeven.

Je hebt veelvuldig telefonisch contact in het Nederlands en het Frans met de medewerkers op de
werven en fungeert als centraal aanspreekpunt voor administratieve vragen
  • Je registreert de verschillende projecten en garandeert een efficiënte administratieve opvolging van de werfdossiers
  • Je volgt de planningen op, controleert de gepresteerde uren van de techniekers en staat hen bij het ingeven van hun prestaties
  • Ook de rapportering achteraf behoort tot jouw bevoegdheid
  • Je assisteert bij het opstellen van de activiteitsrapporten , valideert ze en verzekert een feilloze schriftelijke communicatie in het Engels naar de klant
  • Je bent tevens verantwoordelijk voor de wekelijkse productiviteitsberekeningen
Lees Meer

Managementassistent Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
We zijn op zoek naar een DIRECTIEASSISTENTE voor onze klant in Anderlecht.

Word jij blij van een goed georganiseerd bedrijf en zet je daar trots je schouders onder? Ben je één en al
discretie in de assistentie van je directie? 

 Takenpakket : 
  • Je verzorgt allerlei administratie: presentaties opmaken, opmaken & up-to-date houden van de organigrammen, opmaken van maandelijkse rapporten in het Engels, …
  • Je organiseert tot in de puntjes onze managementvergaderingen en strategische seminaries. Ook de rapporten achteraf behoren tot jouw bevoegdheid
  • Je werkt nauw samen met marketing en HR voor de organisatie van sponsoring-, klanten- en personeelsevents, bedrijfsfeesten allerhande…
  • Je bent betrokken bij de opmaak van ons intern magazine,
  • Je staat in voor de bestellingen van bureaumateriaal allerhande en regelt de zakenreizen
  • Je zorgt ervoor dat aggregaties, erkenningen en volmachten in orde zijn en blijven
  • Je beheert het agenda van de Afgevaardigd Bestuurder.
Lees Meer

Kwaliteitscontroleur Interim

  • Ternat
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant te 1740 TERNAT is een dynamische familiale onderneming actief in de sector fruit en groenten en meer bepaald in het rijpen van bananen. Ze zijn op zoek naar een KWALITEITSCONTROLEUR.

Waaruit bestaat jouw takenpakket? 
  • Je controleert en coördineert de binnengekomen producten volgens de vastgestelde planning.
  • Je grijpt in als de producten niet voldoen aan de kwaliteitseisen en stemt af met de betrokken afdelingen. 
  • Je bepaalt de volgorde van het verladen van de producten en waakt over de goede uitvoering ervan. 
  • Je bepaalt mee de prioriteiten en de organisatie van de werkzaamheden binnen de rijperij. 
  • Je bewaakt de productiviteit, reduceert de foutmarge en doet voorstellen ter verbetering. 
  • Je zorgt ook voor een adequate administratie rondom de productenstroom.   
  • Je bent back-up bij de dispatching.
Lees Meer

Lasser Interim

  • regio Vlaams-Brabant
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze partner zijn wij op zoek naar een TIG-lasser om te werken bij verschillende bedrijven in Vlaams-Brabant. Je werkt voor de afdeling "industrie"
  • Je werkt op projectmatige basis voor zowel korte als langdurige projecten bij verschillende bedrijven
  • Naast het lassen bij je ook verantwoordelijk voor allerhande mechanische werken. 
  • De te lassen stukken bereid je eerst voor
  • Nadien las je ze (zowel hoeknaadlassen, pijplassen en plaatlassen)
  • Je voert deze werken uit op basis van een (mechanisch) plan

 

Lees Meer

5 Bacheliers Traitement des Eaux Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client à BRUXELLES nous recherchons 5

BACHELIERS en TRAITEMENT DES EAUX 
ou CESS avec plusieurs années d'expérience dans la maintenance
Lees Meer

Brandertechnieker Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor regio Brussel, zijn wij op zoek naar Brandertechniekers om onze afdeling Technical Services te versterken.

Als brandertechnieker sta je in voor het afstellen, herstellen en het uitvoeren van preventief onderhoud van verwarmingsketels bij onze klanten. Deze ketels hebben een vermogen van 30kW tot 1000kW. Het afstellen van branders (met grote vermogens) behoort tot één van jouw prioritaire taken.

Je werkt zelfstandig en autonoom de planning af. Je wordt eveneens ingeschakeld voor de wachtdiensten waarvoor een wachtvergoeding is voorzien (een wachtdienst is voorzien om de 5-6 weken). Depannages maken ook deel uit van jouw takenpakket.

Lees Meer

Office Manager / Onthaal NACHTWERK Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1000 BRUSSEL, een VZW, zijn wij op zoek naar een

ONTHAALVERANTWOORDELIJKE .   * .  OFFICE MANAGER

Als onthaalverantwoordelijke ben je hét aanspreekpunt voor patiënten en artsen. Dagelijks neem je
met enthousiasme volgende taken voor je rekening:
 Je staat patiënten te woord, face to face of per telefoon en geeft hen de juiste informatie
 Je beheert de wachtruimte
 Je zorgt voor de veiligheid (deuren, parking,..)
 Je zorgt voor de invoer van administratieve gegevens in onze medische database
 Je beheert de patiëntendossiers
 Je ontvangt de betaling van patiënten en beheert de kassa
 Je maakt medische attesten op
 Je controleert de check-in/out van dokters
 Je communiceert en werkt samen met de dienstverleners en externe partners (Call Center,
coördinatie, veiligheidsdiensten ziekenhuis, enz.)
Lees Meer

Operations Officer / NACHTWERK Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1000 BRUSSEL, een VZW, zijn wij op zoek naar een

OPERATIONS OFFICER   *   LOGISTIEK COÖRDINATOR

Je werkt in de operationele afdeling van de Wachtdienst voor Huisartsen en je bent de rechterhand van de Operations
Manager. Je zal in die hoedanigheid volgende verantwoordelijkheden opnemen:

- Dagelijks in contact treden met de huisartsen (NL en FR), vooral in het kader van de
organisatie van de wachtplanning

- Het beheren van de organisatie van de wachtdiensten op logistiek en administratief vlak, met
name via regelmatige contacten via de vaste leveranciers, partners en andere leden van de
personeel

- Deelnemen aan elke andere activiteit die noodzakelijk is om de operationele afdeling of de
vzw in het algemeen te ondersteunen (deelname aan overlegmomenten en vergaderingen,
opmaak verslagen, organisatie en geven van vormingen,…)
Lees Meer

Verkoopsverantwoordelijke Interim

  • Strombeek-Bever, Grimbergen
  • Voltijds
  • Optie vast

Als verkoopverantwoordelijke van de onze klant ben jij het gezicht van onze firma bij nationale en internationale klanten in de regio Brussel. Als verkoopverantwoordelijke:

  • ga je op zoek naar nieuwe klanten in de B2B-sector
  • onderhoud je goede contacten met bestaande klanten
  • bouw je een uitgebreid netwerk uit
  • rapporteer je aan de Sales Manager
  • opereer je vanuit de hoofdzetel of een van de regionale vestigingen
Lees Meer

Dakwerker Construct

  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Voltijds
  • Optie vast
Pour notre Client, spécialisé dans les toitures plates et inclinantes, nous recherchons 5 Couvreurs (h/f)
Tâches:
  • démolition de toitures
  • Placement d'isolation, couverture et finition 
  • Vous placerez également des toitures écologiques
Lees Meer

Werfleider (Bed) Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van één of meerdere grote werven in regio Brussel.
  • Je stuurt een team van ploegbazen, arbeiders en onderaannemers aan.
  • Je staat in voor het opstellen van meetstaten, vorderingsstaten en afrekeningen, het afroepen van materialen en de werkurencontrole.
  • Je bent actief betrokken bij de algemene werfopvolging o.a. met betrekking tot de bouwsystemen, planning, veiligheid en kwaliteit.
Lees Meer

Koeltechnieker Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor regio Brussel, zijn wij op zoek naar Koeltechniekers om onze afdeling Technical Services te versterken.

Als koeltechnieker bent u verantwoordelijk voor het beheer en het preventieve/correctieve onderhoud van koeltechnische installaties (airco, warmtepompen, etc.) bij onze klanten.

Een greep uit uw takenpakket:

  • Interventies en deelname aan wachtdienst;
  • Administratieve workflow (logboeken, registratie uren, klantenbonnen opmaken, etc.);
  • Opmerken van verbeteringsmogelijkheden van technische installaties;
  • U bent tevens het aanspreekpunt bij de klant omtrent koeltechnische vragen.
Lees Meer

Calculator Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Als calculator sta je in voor het uitvoeren van kostprijscalculaties in het kader van opmaak van offertes en aanbestedingsdossiers.
  • Je bestudeert lastenboeken, plannen en meetstaten en controleert deze op hun volledigheid.
  • Je berekent kostprijzen van beton– en bekistingswerken, ijzervlechtwerken, metselwerken, funderingstechnieken en werforganisatie.
  • Je vraagt offertes op bij leveranciers en onderaannemers en controleert deze op conformiteit met de lastenboeken. Je houdt hierbij rekening met de  bestekeisen van studieburelen en openbare besturen en de wensen van de opdrachtgevers.
  • Je zoekt naar eventuele economische alternatieven.
  • Je signaleert uitvoeringsmoeilijkheden en /of opportuniteiten.
  • Je rapporteert aan het hoofd Calculatie.  
Lees Meer

Calculator Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor ons departement bouw, zijn we op zoek naar een Calculator voor onderhoudscontracten.

Als calculator ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van marktconforme offertes omtrent technische onderhoudscontracten, gericht op openbare aanbestedingen of private klanten uit de tertiaire sector.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • De analyse van de beschikbare technische informatie om zo tot een coherent voorstel te komen, rekening houdend met de wensen van de klanten.
  • Inspectie van gebouwen teneinde een inventarisatie van de technische installaties op te maken en de situatie ter plaatse te evalueren.
  • Om de dossiers vlot te kunnen verwerken, werk je nauwgezet samen met de regionaal verantwoordelijken van het departement Building Services
Lees Meer

Projectleider Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Je bent verantwoordelijk voor de algemene leiding van de bouwprojecten, zowel qua uitvoering als budget.
  • Je staat in voor de werkvoorbereiding, ontwikkelt de nodige procedures om de efficiëntie en de veiligheid te verhogen en geeft leiding aan werfleiders en assistent projectleiders. Je onderhandelt met de klanten en beslist over de aankopen in overleg met de Aankoopdienst.
  • Je rapporteert aan de Vestigingsdirecteur Brussel en wordt waar nodig bijgestaan door de Project Manager. 
Lees Meer

Aankoper Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

-          Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van materialen, uitrustingen en onderaannemers ter ondersteuning van de werven in Brussel.

-          Op basis van de noden van de projectleiding speur je de markt af naar potentiële onderaannemers en leveranciers en stel je offerteaanvragen op.

-          Je controleert de ontvangen offertes aan de hand van lastenboeken, meetstaten en plannen.

-          Je bespreekt en onderhandelt offertes met verschillende leveranciers/onderaannemers en daarbij streef je steeds om de beste voorwaarden te bekomen inzake prijs, kwaliteit en leveringstermijnen.

-          Je bent verantwoordelijk voor opmaak, verzending en opvolging van de bestellingen die voorbereid worden door de projectleiding.

-          Je communiceert met de aankopers van andere vestigingen en werkt mee aan groepsaankopen en raamcontracten.

-          Je rapporteert aan de Directeur Studie & Aankoop.

Lees Meer

Administratief Bediende Bouw Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor ons departementen Technisch onderhoud,zijn we op zoek naar een Administratief bediende.

Als enthousiast, dynamisch en communicatief allround administratief bediende zal je instaan voor het vlot verloop van het uitvoeren van de volgende administratieve taken.

  • Je bent verantwoordelijk voor het wagenparkbeheer met als doel een optimaal fleet beleid uit te stippelen, te implementeren en te actualiseren voor alle medewerkers die over een bedrijfswagen/camionette beschikken.
    • Je fungeert als contactpersoon van externe partners zoals leasingmaatschappijen, brandstofleveranciers, verzekeringsmaatschappijen, etc.
    • Het beheer van de logistieke en administratieve procedures om alle wagens, bijkomende informatie en documentatie in het kader van het bedrijfswagenbeleid ten alle tijde beschikbaar te stellen voor iedere partij.
  • Beheer van mobiele telefonie: je verzorgt de bestellingen en de afgifte van mobiele telefoons van onze medewerkers. Daarnaast fungeer je als aanspreekpunt van medewerkers en leveranciers in het geval van vragen m.b.t. de mobiele telefoons.
  • Je beheert klantencontracten en leveranciers in het ERP-systeem Navision
  • Ondersteuning van het management en regio assistenten (klasseren, archiveren, voorbereiding van onderhoud-en projectdossiers voor werkzaamheden, enz.).
Lees Meer