Vivaldis Interim Brussels Brandhoutkaai 47 - 1000 Brussel

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Key Account Manager Interim

  • Evere
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client à 1140 EVERE, BRUXELLES (un secrétariat social) nous recherchons un(e) ACCOUNT MANAGER .  * .  COMMERCIAL EXTERNE

La fonction d’Account Manager consiste à:

  • Démarcher des sociétés de secteurs différents afin de travailler avec notre secrétariat social.
  • Etablir et maintenir  des contacts avec nos organisations partenaires.
  • Organiser des sessions à thèmes pour les prospects et les clients (conférences)
  • Développer un réseau de portefeuille-clients et comptables souhaitant collaborer avec nos services
Lees Meer

Sales Advisor Tegels/Carrelage BATIBOUW Interim

  • Laeken, Bruxelles
  • Voltijds
  • Tijdelijk
voor onze klant, een tegelbedrijf in NINOVE gevestigd, zijn wij op zoek naar
  SALES ADVISORS voor het BATIBOUW salon * . CONSEILLERS COMMERCIAUX pour le salon BATIBOUW
  • Je wordt tewerkgesteld op Batibouw ( Brussel ). 
  • Je begeleidt klanten met hun keuze. 
  • Je sluit een verkoopdeal af op een volhardende maar sympathieke manier.
Lees Meer

Service Delivery Coordinator Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant gelegen in Brussel centrum zijn we op zoek naar een PLANNER/DOSSIERBEHEERDER  (MEDISCHE SECTOR)

- planning coördineren 
- dossierbeheer 
- opstellen van offertes 
- Je bent de enige tussenpersoon tussen de bedrijven en de controle-artsen
Lees Meer

Vendeur Interim

  • Leeuw-Saint-Pierre
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1600 SINT-PIETERS LEEUW, regio Brussel/Halle, zijn wij op zoek naar een
VERKOPER / VERKOOPSTER .schoenenwinkel  * . SHOP ASSISTANT magasin chaussures  
  • verkoop schoenen: klantenadvies
  • kassabheer
  • stockbeheer
  • onderhoud winkel
  • beheer bestellingen, input facturen
Lees Meer

Technicus Betaalautomaten regio BXL/Namen/Leuven Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, een specialist in betaaloplossingen, zijn we op zoek naar een 
  TECHNICUS op de baan . * . EKETROMECHANICIEN . * . SERVICE ENGINEER . betaalterminals
  • Je staat in voor de installatie en het onderhoud van elektronische betaaloplossingen bij de klanten
  • Je doet interventies voor acute storingen
  • Je adviseert de klant over het gebruik van de toepassingen en over het voorkomen van storingen 
  • Je treedt op als ambassadeur: je ziet opportuniteiten en je informeert de klanten over welke toepassingen nog meer comfort kunnen bieden
Lees Meer

Service Technicus Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant is dé referentie wanneer het gaat om duurzame brandveiligheid. Ze zijn meer dan enkel een leverancier van eerste brandbestrijdingsmiddelen zoals brandblussers, haspels en noodverlichting; en bieden een totaalpakket van producten en diensten aan om zich te beveiligen tegen brand. 

Een team van enthousiaste servicetechniekers geven elke dag het beste van zichzelf om de brandveiligheid bij hun klanten te garanderen. Om hun team te versterken is onze klant op zoek naar een toegewijde
    SERVICETECHNIEKER BRANDBLUSSERS voor regio AALST Functieomschrijving:
  • Je bent verantwoordelijk voor het jaarlijks onderhoud van de eerste brandbestrijdingsmiddelen op locatie bij klanten in Brussel volgens de veiligheidsregels.
  • Jij bent de contactpersoon tussen het bedrijf en de klant. Je verleent dus ook technische informatie en commercieel advies. 
  • Je start met een gedegen theoretische opleiding waar je meer te weten komt over brandveiligheid, wetgeving, VCA, enz. Uiteraard krijg je ook een praktische opleiding waarbij je alle onderdelen van blussers, haspels en noodverlichting leert kennen en onderhouden. Daarna ga je op pad!
  • Wanneer je de theorie en praktijk onder de knie hebt, ga je de baan op. In het begin zal je vergezeld worden door een senior technieker die je de verdere kneepjes van het vak leert op technisch vlak.  Je planning komt steeds binnen op een tablet. 
  • Nu de technische kant van de job geen geheimen meer heeft voor jou, leert je teamleader je goed en commercieel te communiceren met de klant. Aangezien jij hun visitekaartje bent, ben jij verantwoordelijk voor tevreden klanten. 
Lees Meer

Office Assistant (dept. Retail Agency) Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
for our client in 1000 BRUSSELS, an international Real Estate company, we are looking for an
  OFFICE ASSISTANT . * . ADMINISTRATIVE OFFICER . * . MANAGEMENT ASSISTANT
You’ll endorse the administrative responsibility of the Retail Agency department and assist the team members in their tasks.
In this job, you’ll be responsible for writing down and typing correspondence, making translations, for (digital) filing.
You’ll
handle telephone calls and their follow up.
You’ll also update the department database and our website.
Working in a commercial department, you will organise and execute marketing actions and emails as well as prepare client
presentations. We’ll expect you to follow-up the business actively.
Last but not least, you’ll manage the department budget and fee forecast in collaboration with the director in charge as well as the invoicing.
Lees Meer

Advertising Operations Officer - Communicatie Assistent Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant te Brussel zijn we op zoek naar een ADVERTISING OPERATIONS OFFICER. 
  • Je maakt deel uit van het Advertising Operations-team. Dit team is verantwoordelijk voor het correct uitvoeren en opvolgen van alle reclamecampagnes van hun adverteerders in hun verschillende media;
  • Je onderhandelt met sales, marketing, redactie en grafische teams om tot een optimale planning en uitvoering te komen voor alle partijen. Voor late bestellingen of technische problemen zoek je de optimale oplossing;
  • Je controleert de getekende verkooporders, volgt ze op en registreert ze in de interne advertentie- en financiële systemen;
  • Je werkt samen met de financiële dienst en staat in voor een correcte facturatie en het opmaken van credit nota’s indien nodig;
  • Je controleert de datakwaliteit van de klantinfo in de verschillende systemen;
  • Je beantwoordt telefoons en e-mails van onze interne en externe klanten;
Lees Meer

5 Bacheliers Traitement des Eaux Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client à BRUXELLES nous recherchons 5

BACHELIERS en TRAITEMENT DES EAUX 
ou CESS avec plusieurs années d'expérience dans la maintenance
Lees Meer

Tweetalige Klantenadviseurs (NL/FR) Interim

  • Mechelen
  • Voltijds
  • Optie vast

De firma is een internationaal klantencontactcenter met unieke ervaring en knowhow in de zorg voor klanten van openbare dienstverleners, zoals energiebedrijven, steden en gemeenten en de bank- en verzekeringssector. 

De firma telt in België meer dan 800 medewerkers in de vestigingen in Mechelen, Ieper, Gent, Brussel, Gosselies en Eupen.
We zoeken voor verschillende vestigingen tweetalige klantenadviseurs (m/v):

Functie?

Enthousiaste klantenadviseurs

Je beantwoordt telefonisch inkomende klantencontacten efficiënt en vriendelijk in beide landstalen (NL en FR). Dankzij een stevige opleiding bij de start ben je in staat om de klant onmiddellijk te charmeren.

 

Lees Meer

Helpdesk Agent Interim

  • Schaerbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1030 SCHAARBEEK, BRUSSEL zijn wij op zoek naar een
  SERVICE DESK ENGINEER . * . IT SUPPORT OFFICER . * . HELPDESK AGENT . * . INFORMATICAMEDEWERKER
 

Context :
De ICT Helpdesk is voor de onze klant (een ziekenfonds)  hét aanspreek- / meldpunt voor ICT storingen, gebruikersvragen, klachten, etc. Het is daarom van groot belang dat de klant correct te woord wordt gestaan en dat klanten op het juiste moment feedback krijgt over de oplossing of voortgang van  het incident  of vraag.
 
Verantwoordelijkheden :
  • Vanuit de ICT afdeling ben je verantwoordelijk voor het goed en klantvriendelijk opvolgen van service aanvragen, incidenten en klachten die via email, web of telefoon op de servicedesk binnenkomen.
  • Als eerste aanspreekpunt voor de gebruikers los je zoveel als mogelijk zelfstandig incidenten op en indien nodig doe je beroep op de tweedelijn.
  • Je zorgt voor een snelle reactie en een kwalitatieve afhandeling van de aanvragen die toekomen op de service desk.
  • Je signaleert en kaart proactief repeterende incidenten aan en je formuleert voorstellen om deze te documenteren in de kennisdatabank.
  • Je bent mee verantwoordelijk voor een doelmatige, efficiënte en klantvriendelijke afhandeling van incidenten, klachten en service aanvragen.
  • Je verzorgt de nodige communicatie naar de gebruikers bij kleine en grote incidenten.
Lees Meer

Logistiek Bediende Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
We zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot voor onze klant actief in recyclage van metalen, gelegen in 1000 Brussel. 

Taken :

  • -  Nazicht transportfacturen 
  • -  Administratieve verwerking lonen 

  • -  Administratieve verwerking verzekeringen 

  • -  Klassement en archivering 

  • -  Algemene administratieve ondersteuning binnen het team 

Lees Meer

Werfleider (Bed) Interim

  • Zwijndrecht
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1000 BRUSSEL, zijn wij op zoek naar een WERFLEIDER . * . CHEF DE CHANTIER
   Als rechterhand van de site manager en als unieke aanspreekpunt van onze klant, ben je dagelijks aanwezig op de werven van onze hoogspanningsprojecten.
Jouw taken:
  • Je werkt mee met je team op de werf
  • Je assisteert daarnaast de site manager bij het uitvoeren van de werken
  • Je helpt bij het opstellen van de toolboxen en risicoanalyses
  • Je controleert en garandeert de kwaliteit van de uitgevoerde werken
  • Je neemt deel aan de dagelijkse veiligheidsvergadering met de klant
  • Je bereidt de werf voor op vlak van procedures en dit steeds vanuit een veiligheidsperspectief
  • Je bent voltijds aanwezig op de werf
Lees Meer

Chauffeur C/E Interim

  • HALLE
  • Voltijds
  • Optie vast
voor onze klant in 1500 HALLE zoeken wij een  CHAUFFEUR CE (nacht). * . VRACHTWAGENCHAUFFEUR . * . CHAUFFEUR CAMION (nuit)
  • Dagelijks vertrek je vanuit Halle met een trekker-opligger om over heel België voeding te verdelen.
  • Er wordt van jou meer verwacht dan enkel aan- en afpicken.
  • Je zal ook zelf het leeggoed laden en je zal zelf de goederen lossen in de winkels.
Lees Meer

Technicien HVAC Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client à BRUXELLES nous recherchons des

CHAUFFAGISTES   |    TECHNICIENS BRÛLEURS   |     BRANDERTECHNICI

vous gérez la maintenance des installations dans un grand bâtiment sur Bruxelles
vous travaillez comme technicien fixe sur le même site et non en déplacement
vous rapportez au Site Manager
Lees Meer

Verkoper/Adviseur Stoffenwinkel Interim

  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Voltijds
  • Optie vast

voor onze klant in 1080 SINT-JANS MOLENBEEK, BRUSSEL zijn we op zoek naar een

SHOP ASSISTANT stoffenwinkel  *  BACHELOR MODE/ONTWERPER

verkoop en advies aan onze klanten
kassabeheer
stockbeheer
bestellingen opvolgen
onderhoud van de winkel/warehouse

Lees Meer

Showroomverkoper Keukens / Vendeur Cuisines Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een speciaalzaak die gespecialiseerd is in het ontwerpen, verkopen en plaatsen van keukens zijn we op zoek naar een
SHOWROOMVERKOPER KEUKENS . * .  VENDEUR/VENDEUSE CUISINES
voor de winkels in 1083 GANSHOREN en 1180 UKKEL, BRUSSEL

Functieomschrijving:
  • Jouw focus is om de klant enthousiast te benaderen 
  • Je brengt hun behoeftes in kaart
  • Na een grondige opleiding (technisch, commercieel, logistiek) zal je het volledig commerciële dossier beheren van a tot z
Lees Meer

Business Analyst Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client à 1070 ANDERLECHT, BRUXELLES (secteur MUTUALITE, SOINS DE SANTE) nous recherchons un(e)

       BUSINESS ANALYST

Tâches et responsabilités

En tant que business analyst expert , vous analysez les besoins en nouvelles applications informatiques dans votre domaine spécifique, dans ce cas-ci Incapacité de Travail & Litigation. Vous définissez des solutions qui répondent aux besoins de votre business, et qui correspondent aux exigences légales et réglementaires de votre domaine.

Quelles sont vos responsabilités ?

  • En concertation avec les experts en réglementation, vous analysez les changements dans la réglementation.
  • Vous en déduisez dans quelle mesure les applications informatiques existantes doivent être mises à jour.
  • En fonction des nouveautés réglementaires et des besoins opérationnels, vous rédigez, avec nos mutualités et/ou des acteurs externes, les cahiers des charges et les coordonnez.
  • Vous analysez les solutions IT proposées au niveau de leur pertinence et rédigez ensuite le cahier des charges final.
  • Etape suivante : vous préparez les tests des outils informatiques développés et les coordonnez, vous rédigez des scénarios de test, déterminez les critères d'acceptance et suivez les plannings des outils à développer.
  • Vous rédigez les procédures de gestion d’applications existantes ou de nouvelles applications, et vous garantissez leur diffusion, dans le but de sécuriser les activités business des travailleurs de l’Union et de nos mutualités ; vous veillez également à leur optimalisation.
  • Vous exécutez des programmes pour la mise à jour automatique des bases de données et en suivez le bon fonctionnement.
  • Vous organisez les contrôles de qualité systématiques des données.
  • Vous apportez un soutien de première ligne à vos clients internes et répondez à leurs questions réglementaires et/ou opérationnelles.
  • Un rôle important vous est dédié en tant que partageur de connaissances dans notre organisation : vous encouragez l'échange de connaissances et d'expertise et garantissez ainsi une utilisation optimale des applications de votre domaine.
  • Finalement, vous défendez en interne et en externe (INAMI, CIN, etc.) les intérêts, points de vue et la stratégie de l’Union et de nos mutualités.

Le défi dans ce rôle consiste à trouver un bon équilibre entre l'analyse et l’activité IT d'une part, et une bonne communication, entente et collaboration avec toutes les parties impliquées d'autre part.

Dans ce rôle, vous rapportez au responsable de la Business Unit Incapacité de Travail & Litigation, et/ou à son (ses) adjoint(s).

   
Lees Meer

Chauffeur C Interim

  • Bruxelles
  • Voltijds
  • Optie vast
pour notre client nous recherchons un(e) 

CHAUFFEUR C .  * .  PATROUILLEUR  DEPANNEUSE   *  CHAUFFEUR TAKELDIENST

Lees Meer

Schoonmaker Interim

  • Kraainem
  • Deeltijds
  • Tijdelijk
voor onze klant in 1950 KRAAINEM zijn we op zoek naar een
POETSHULP  |    SCHOONMAAKHULP

1 dag per week, gedurende 4u
Lees Meer