Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(8)
Deeltijds
(1)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(6)
Vast contract
(3)
Taal
Nederlands
(9)
Niches
Office
(7)
Interim
(1)
Finance
(1)
Sector
Diversen
(2)
Diensten
(2)
Vrije tijd
(1)
Textiel
(1)
Materialen
(1)
Hout
(1)
Bouw
(1)
Toon meer
9 Jobs gevonden
Finance en HR manager met bedrijfswagen
DILSEN-STOKKEM
Ben jij de financieel analytisch ingesteld? Heb je interesse om HR taken op je te nemen? Heb je affiniteit of interesse in interieur? Dan ben jij de Finance & HR manager die we zoeken! Solliciteer via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op het nummer 013 48 01 87. Als Finance & HR manager zal je instaan voor: Het optimaliseren van het financieel beleid.Het inboeken van aankoopfacturen, het opstellen van financiële plannen, budgetten en prognoses.Je zal aan de hand van financiële gegevens analyses maken. Deze zullen je motiveren om actuele trends te implementeren of groei- en optimalisatiekansen te ontdekken.Verder sta je in voor de naleving van de wet- en regelgeving. Dit zowel financieel als fiscaal.Je bereidt de maandelijkse btw aangiftes voor.In samenwerking met het loonsecretariaat, zal je de payroll beheren.Begeleiding en opvolging bij de naleving van het arbeidsreglement en het personeelsbeleid.Uiteraard ga je heel discreet om met gevoelige personeelsinformatie.
Finance
Diversen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR Manager
SINT-KATELIJNE-WAVER
Ben jij een gedreven HR Manager met een passie voor administratieve processen en mensgericht werken? Dan is deze functie iets voor jou! Wat ga je doen? Je houdt de HR-processen scherp in de gaten: van het opstellen van contracten en addenda tot het monitoren van afwezigheid.Maandelijks verwerk je de payroll en zorg je ervoor dat alles vlekkeloos verloopt.Je fungeert als het aanspreekpunt voor al onze sociaal-juridische en loontechnische vragen.Je adviseert het management over belangrijke personeelskwesties, organisatieontwikkeling en arbeidsvoorwaarden.Je beheert het recruitmentproces, van werving tot aan de onboarding van nieuwe medewerkers.Je ondersteunt leidinggevenden bij evaluatie- en feedbackgesprekken en biedt hen begeleiding in hun leiderschap.Je zorgt ervoor dat nieuwe collega’s zich welkom voelen en een warm onthaal ervaren.Als vertrouwenspersoon sta je collega’s altijd bij met raad en daad.Je neemt actief deel aan HR-projecten en ondersteunt de interne communicatie en bedrijfsevenementen.Tot slot stel je met gemak een cafetariaplan op.
Interim
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
hr manager
Olen
Vivaldis Office Geel zoekt ....... HR VERANTWOORDELIJKE! Waar moet je zijn? OlenBouwbedrijf Wat moet je doen? Beheer en uitvoering van personeels- en loonadministratieJe zorgt ervoor dat alle HR-processen conform de sociale wetgeving verlopen en beantwoordt vragen hieromtrentBegeleiden van aanwerving, selectie en onthaal van nieuwe collega'sOrganiseren en coördineren van interne en externe opleidingenVertrouwenspersoon voor medewerkersUitwerken van voorstellen om HR-tools en processen te verbeterenOpstellen HR-policy'sCorrecte uitvoering van ISO- VCA-procedures binnen HR Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR Assistant
Moeskroen
Als HR Assistant voer je de volgende taken uit: Invoeren van personeelsgegevens en prestaties in HR ToolOpvolging van Dimona-aangiftenBeheer van afwezigheden en verlofaanvragenRegelmatige update van het organigram en foto’s van de verschillende teamsBeantwoorden van vragen gerelateerd salaris, loonfiches vakantie, afwezigheden…Contact met interimkantoren m.b.t planning en prestaties van de UZKOpvolging van dossiers m.b.t. medische onderzoeken en arbeidsongevallen Beheer van het wagenpark:Dagelijkse opvolging van het wagenparkOfferteaanvragen, beheer van bestellingen, contact met leveranciers Algemene HR-ondersteuning:Deelname aan diverse administratieve taken met betrekking tot het personeelslevenBijdragen aan de efficiëntie en betrouwbaarheid van interne HR-processen
Office
Vrije tijd
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR medewerker | Evergem
Evergem
Voor onze nationale klant met vestiging te Evergem zijn we op zoek naar een HR medewerker. Ben jij zo iemand die energie krijgt van mensen verbinden met de juiste job? En dan vooral mensen met gouden handen, vakmannen en -vrouwen die het verschil maken in industrie en bouw? Jij weet als geen ander waar je technische talenten vindt én hoe je hen enthousiasmeert voor een nieuwe uitdaging. (80% van je tijd).Je ondersteunt het team administratief en beantwoordt inkomende telefoons (20%).
Office
Diensten
Voltijds
Vast contract
HR Medewerker
ZAVENTEM
Voor een bedrijf uit Zaventem, gespecialiseerd in de groothandel en assemblage van slangen voor industriële toepassingen zijn we op zoek naar een HR medewerker / administratief bediende. Wat ga je doen ? Fungeren als aanspreekpunt voor het intern personeelKlantenservicePersoneelsadministratie zoals loonverwerking, opstellen van arbeidsovereenkomsten, opvolgen ziekte,...Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen van medewerkers en leidinggevendenOndersteunen bij beoordelings- en ontwikkelingsgesprekkenMeedenken over verbetering van HR-processenOndersteunen bij interne communicatie en organisatie van personeelsactiviteitenToezicht houden op productiviteit van medewerkers en interne processen verbeteren....
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR medewerker
Maasmechelen, België
Voor onze klant te Maasmechelen zijn we op zoek naar een HR medewerker Als HR medewerker speel je een cruciale rol in het bevorderen van een positieve werkomgeving en het ondersteunen van de groei van de organisatie.Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve HR-strategieën, programma's en processen.Je werkt nauw samen met het managementteam om ervoor te zorgen dat HR-initiatieven in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen.Je takenpakket is veelomvattend en uitdagend, maar jij voelt je als een vis in het water als je jouw HR-strategieën mag ontwikkelen en implementeren.Je bent in staat om de beste kandidaten voor vacatures te werven met interessante vacature-teksten en goed opgebouwde sollicitatie- en selectieprocedures.Eenmaal binnen geef je nieuwe medewerkers meteen het juiste gevoel met je onboarding proces.Het onderhouden van arbeidsrelaties, het oplossen van conflicten en het bevorderen van een positieve werkcultuur zijn vaardigheden die je op het lijf geschreven zijn.Collega's kunnen bij jou terecht als ze een opleiding willen volgen of zichzelf verder willen ontwikkelen.De naleving van arbeidswetgeving en bedrijfsbeleid houd je strikt in de gaten, prestatie-beoordelingen en loopbaanontwikkelprogramma's worden volgens planning uitgevoerd en up to date gehoudenNatuurlijk kan het management altijd op jou rekenen voor advies over HR-kwesties.
Office
Textiel
Deeltijds
Vast contract
HR assistant
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je zal 70% van de tijd payroll taken uitvoeren;Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
Office
Hout
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR medewerker
HASSELT
Vivaldis Office is op zoek naar een HR medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een toonaangevende optiek. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR medewerker bestaat uit: Je ondersteunt bij de verwerking van de maandelijkse loonadministratie, in samenwerking met het sociaal secretariaat;Je helpt bij de administratieve opvolging van personeelsdossiers, van indiensttreding tot uitdiensttreding;Je beantwoordt HR-gerelateerde vragen van collega’s via telefoon en e-mail;Je assisteert bij het opstellen van rapporten en het opvolgen van HR KPI’s;Je denkt actief mee over verbeteringen in HR- en payrollprocessen;Je werkt mee aan diverse HR-projecten samen met de HR Manager en de HR Support Coördinator;Je krijgt begeleiding van ervaren collega’s en een grondige interne opleiding zodat je geleidelijk aan kan doorgroeien in je functie.
Office
Diversen
Voltijds
Vast contract
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!