Administratief receptionist
HEIST-OP-DEN-BERG
Vivaldis Office Geel zoekt een receptionist!
Waar moet je zijn? Heist-op-den-Berg
Sector: Buitenschrijnwerk en bouw.
Wat moet je doen als receptionist?
Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers, zowel aan de balie als via telefoon en e-mail.Je beheert de agenda's van collega's en plant afspraken in.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken, bied je ondersteuning aan je leidinggevende en assisteer je bij de planning.Ook het beheren van het klassement behoort tot je taken.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Zaventem
Voor een Belgisch transport en logistiek bedrijf dat gespecialiseerd is in transport onder geleide temperatuur (koel- en vriestransport) zijn we op zoek naar een Administratief Bediende voor de regio Zaventem.
Ons bedrijf bied onder andere express, koel en op maat gemaakte transportoplossingen aan.
Wat zoeken we?
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van klanten dossiers.Je beheert de invoer van transportdocumenten en leveringsbonnen.Je behandeld de telefoongesprekken en emails.Je volgt de planningen op en voert deze in de interne systemen.Je bent klantgericht.Je bent het eerste aanspreekpunt.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende weegbrug
Overijse
Voor een familiale onderneming die al meer dan 50 jaar actief in grondwerken, wegeniswerken, afbraakwerken en de uitbating van zandgroeven, zijn we op zoek naar een administratief bediende aan de weegbrug. Jij bent het aanspreekpunt voor zowel klanten als chauffeurs. Je zorgt ervoor dat alle inkomende en uitgaande stromen correct worden geregistreerd en verwerkt.
Concreet sta je in voor:
Het registreren van weeggegevens (naam, adres, gewicht, type afval, …) in het softwaresysteem.Afstemmen met de verantwoordelijke van de afvalfracties om te bepalen waar het afval moet worden gestort.Afrekenen van leveringen van klanten via bancontact, Payconiq of overschrijving.Telefonisch contact met klanten, chauffeurs en collega’s.Ondersteunende administratieve taken tijdens rustigere momenten.
Je werkt in een kleinschalige en dynamische omgeving samen met drie collega’s, waar teamwork en flexibiliteit belangrijk zijn.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
GROOT-BIJGAARDEN
Wij zijn een gespecialiseerde groothandel in roestvast stalen (RVS) leidingcomponenten. We zijn een toonaangevende leverancier van RVS buizen, flenzen en fittingen voor diverse industriële klanten en projecten. Voor onze vestiging te Groot-Bijgaarden zijn we op zoek naar een betrouwbare en proactieve administratief medewerker om de verkoopafdeling te ondersteunen. Ben jij een teamspeler met een hands-on mentaliteit die streeft naar tevreden klanten? Dan ben jij de schakel die wij zoeken! Jouw takenpakket Na een doelgericht inwerkprogramma ondersteun je het salesteam en zorg je voor een vlekkeloze administratieve opvolging. Je belangrijkste taken zijn:Administratieve ondersteuning bieden aan het verkoopproces.Telefonisch en per e-mail contact onderhouden met klanten en leveranciers.Functioneren als back-up voor collega’s van de sales support afdeling.Versturen van kleine zendingen vanuit het kantoor.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Heverlee
Ben je administratief sterk?
Service-minded?
En kan je werken met ERP-systemen?
Een bedrijf actief in de verkoop en verhuur van medische hulpmiddelen is op zoek naar jou! Ter ondersteuning van de rental afdeling zoeken ze een allround administratief bediende.
Voer jij binnenkort deze job vol afwisseling uit?
Je staat dagelijks in voor professioneel klantencontact telefonisch en via mail.Orders verwerken en aanmaken in het systeem en deze proactief opvolgen.Als administratief bediende sta je in voor contractbeheer van verhuur.Meewerken aan verbeteringsprojecten mbt de afdeling en de processen of de efficiëntie en tevredenheid te verhogen.Opstellen en beheren van planningen.Verwerken van uiteenlopende administratieve taken zoals offertes aanvragen en facturen verwerken.Je werkt met het ERP-systeem (SAP) voor het registreren, beheren en opvolgen van service-activiteiten.Zorgen voor een vlotte communicatie met klanten en interne afdelingen.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Meertalig Administratief Bediende
Merchtem
Als Administratief Bediende bent u het gezicht van onze serviceafdeling. U zorgt ervoor dat elke klant of bezoeker zich welkom, begrepen en professioneel geholpen voelt. Uw organisatietalent en klantgerichte houding zijn cruciaal voor een vlotte werking van onze serviceafdeling die gespecialiseerd is in de afwerking en het onderhoud van hoogwaardige, op maat gemaakte transportoplossingen en exclusieve voertuigen.
Uw verantwoordelijkheden:
U verwelkomt klanten en bezoekers op een vriendelijke en professionele manier aan de receptie.U bent het centrale aanspreekpunt voor alle inkomende vragen via telefoon, e-mail en aan de balie.U ondersteunt de serviceafdeling met cruciale administratieve taken zoals het inplannen van afspraken, het voorbereiden van documenten en de opvolging van facturen.U bewaakt de planning en zorgt voor een vloeiende communicatie tussen klanten, technici en het operationeel management.U bent verantwoordelijk voor een nette, georganiseerde receptie- en kantoorruimte.
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Essenestraat 16, Ternat, België
Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende! (halftijds)
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!
Taken:
All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Ternat
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Functie
Je werkt als administratief medewerker binnendienst op onze locatie te Ternat. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je telefonisch en schriftelijk diverse vragen, bestellingen en klachten behandelt. Je biedt hen vlotte, klantgerichte opvolging en informeert hen over producten en levertermijnen.
Taken
Beantwoorden van inkomende telefoons, doorverbinden of boodschappen noteren.Aanspreekpunt voor vragen, klachten en bestellingen via mail en chat.Ontvangen, sorteren en verdelen van post en digitaliseren van documenten.Dossiers samenstellen, klasseren, indexeren en archiveren van informatie.Opstellen van verslagen en uitvoeren van kopieerwerk.Opvolgen van voorraden en beheren van stockadministratie volgens het FIFO-principe.Beheren van kantoorsoftware, ERP-pakketten en digitale samenwerkingstools.Waarborgen van een klantvriendelijk onthaal en vlotte communicatie met interne en externe contacten.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende backoffice
Wavre
Administratieve duizendpoot?
Sta je ook graag in contact met klanten?
En kan je ook een woordje Frans?
Dan is deze job iets voor jou! Een familiebedrijf uit Wavre in de keukenwereld zijn we op zoek naar een backofficer om bij hun aan de slag te gaan.
Wat houdt de job in? Ontdek het hier:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.Aan de telefoon, via mail en chat help jij ze verder bij vragen.Je biedt (administratieve) ondersteuning waar nodig.Als backoffice medewerker ontferm je je ook over de planning.Jouw allround functie zorgt voor veel afwisseling!
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Lubbeek
Commercieel ingesteld?
Administratieve duizendpoot?
Een oog voor decoratie?
Voor onze klant in Lubbeek, gespecialiseerd in verlichtingsoplossingen, zoeken we een commercieel medewerker voor de B2B binnendienst.
Wat je doet:
Klanten telefonisch adviseren over verlichtingKlanten bezoeken voor advies en plannenDossiers samenstellen en afwerkenStockbeheer via online systeem opvolgenCollega’s van de showroom bij afwezigheid ondersteunenMeedenken over processen en oplossingen
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
EREMBODEGEM
Wij zijn een dynamische, internationaal actieve onderneming in de regio Aalst met een informele bedrijfscultuur waar de deuren voor iedereen openstaan.
Als Administratief Medewerker ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je combineert receptietaken met brede administratieve ondersteuning en hebt een belangrijke rol in de interne organisatie.
Jouw Takenpakket
Onthaal en Receptie: Je bent het vriendelijke gezicht van de organisatie. Je ontvangt bezoekers en bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon.Communicatiebeheer: Je beheert interne en externe communicatiekanalen.Leidinggevende Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp bij de dagelijkse werking en diverse projecten van de bedrijfsleiding.Financiële Administratie: Je ondersteunt de financiële afdeling bij het verwerken van facturen en de algemene administratie.Sales Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp aan het salesteam.Personeelsadministratie (HR): Je ondersteunt HR-gerelateerde administratie en verzorgt het onthaal van nieuwe medewerkers.Organisatie Events: Je coördineert en organiseert bedrijfsbezoeken (zoals schoolbezoeken).
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch- administratief bediende dossierbeheer/vastgoed
Duffel
Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch- administratief bediende dossierbeheer/vastgoed
Belangrijk: Eerste ervaring richting notariaat en/of vastgoed + min. Bachelor
Takenpakket
Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, recht van opstal, ...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overleg (nalezen opgeleverde dossiers, opvolging verkaveling en bouwdossiers, ...)Je wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek administratief bediende
Hamme
Ben jij communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en flexibel?
Heb je een sterke affiniteit met cijfers en ben je goed in plannen en organiseren?
Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!
Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in bouwmaterialen in Hamme ga je aan de slag in een dynamische rol waarbij jij het team van magazijniers aanstuurt. Het creëren van een optimale en fijne werksfeer staat daarbij bovenaan jouw prioriteitenlijst.
💼 Dit wordt jouw werk:
👥 Aansturen en begeleiden van het team van magazijniers voor een optimale werksfeer.📦 Beheren van magazijnorders, van het verwerken van orderbonnen tot het opvolgen van retourzendingen.🚚 Organiseren van laad- en losactiviteiten en zorgen voor een vlotte doorstroming van bouwmaterialen.📝 Beheren van inkooporders en opvolgen van creditnota’s.🔄 Verwerken van onderlinge orders tussen vestigingen en opvolgen van openstaande uitgaande en inkomende orders.📊 Verantwoordelijk voor voorraadbeheer en correcties, en zorgen voor een optimale voorraad.📞 Actief opvolgen van bestellingen van klanten en leveranciers met regelmatig contact.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
TIENEN
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende backoffice voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in totaalinterieur.
Jouw takenpakket als administratief bediende backoffice bestaat uit:
Je volgt de voorraad op en plaatst tijdig bestellingen;Je volgt de voorraad op, stelt tekorten vast, en bent verantwoordelijk voor het uitsturen en plaatsen van bestellingen;Je maakt de planning voor de plaatsing bij de klant en zorgt voor een grondige voorbereiding van de installatieteams;Bij problemen sta je in voor de nazorg en backoffice-ondersteuning;Je beheert administratieve dossiers en zorgt voor een feilloze opvolging;Je controleert en actualiseert gegevens, en behandelt retourzendingen of aanmaningen;Je bent het eerste telefonische contactpunt voor onze klanten en partners, en zorgt voor een correcte doorverwijzing.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Receptionist - administratief bediende
Antwerpen
Voor een vastgoed bedrijf .
Zijn we dringend op zoek naar een receptionist met minstens 5 jaar ervaring.
Als Receptionist / Telefonist ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als in de showroom. Je zorgt voor een professioneel en warm onthaal.
Onthaal en Showroom: Je verwelkomt bezoekers en klanten op een vriendelijke en professionele manier.Telefoon: Je beantwoordt inkomende telefoongesprekken in het Nederlands en zorgt voor een efficiënte doorverbinding.Administratie: Je behandelt inkomende mails en post, en volgt betalingen en facturatie op.Betalingssysteem: Je bent bij voorkeur vertrouwd met het betalingssysteem “Isabelle”.Planning: Je plant afspraken in voor onze techniekers en volgt betalingen op voor geleverde diensten.Excel: Je werkt regelmatig in Excel en bent verantwoordelijk voor debiteurenbeheer, inclusief het versturen van rappels en de nauwe opvolging van openstaande betalingen.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Lokeren, België
Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met:
✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve bediende bouwsector/studiedienst aanbesteding
Geel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende bouwsector/studiedienst aanbesteding met FIRMAWAGEN!
Waar moet je zijn? Regio Geel
Specialisatie: Grote bouwprojecten A-Z, renovatie, leidingtechniek, ...
Belangrijk: Bachelor denkniveau + sterke basis Frans
Takenpakket
Administratie all day long: Je fungeert als rechterhand van de projectmanagersAdministratief ontlasten bouwkundige collega's: Aanmaken projectdossiers/nummers, verwerking in CRM database, beheer aanbestedingen zoals controle documenten, informatie indienen, vergunningen aanvragen mbt renovatieprojecten (bruggen, tunnels)Opvolging toolboxmeetings, overzichten opstellen, intentieverklaringen beherenUitsturen offertes / prijzen voor onderaannemers- leveranciersDurven bellen VB. opvolging offerteIndien nodig een bezoek brengen aan de werfOpmaak referentiedossiers mbt afgewerkte projecten + projecten administratief opstarten
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in telefonie, IT en notificatiesystemen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonische bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit:
Je volgt de topklanten nauwgezet op;Je geeft uitleg over de nieuwe en bestaande producten;Je helpt de klanten verder met hun vragen en bezorgt hen de juiste informatie;Je maakt de offertes op en volgt deze ook verder op;Je geeft de orders correct in;Je zorgt ervoor dat de klantdossiers administratief juist verwerkt worden.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.