Jobs

Jobs

121 Jobs gevonden

Laborant

Zonhoven, België

Voor een bedrijf gelegen te Zonhoven, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in productie, zijn we op zoek naar een laborant. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde laborant om ons team te versterken tijdens de nachtshift.   Je bent verantwoordelijk voor:  Uitvoeren van kwaliteitscontroles op grondstoffen, tussenproducten en eindproducten.Monitoren van productieprocessen en het nemen van monsters voor analyse.Uitvoeren van laboratoriumtests en analyses om de productkwaliteit te waarborgen.Registreren en rapporteren van testresultaten volgens de geldende richtlijnen.Zorgdragen voor naleving van voedselveiligheidsnormen en -procedures.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verzekeringen

Pelt, België

Voor een verzekeringskantoor, gelegen te Pelt, zijn wij op zoek naar een administratief bediende.Altijd al als administratief bediende aan de slag willen gaan? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket:  Je communiceert steeds op een vlotte manier met de klantenJe verwerkt polisstukkenJe voert polisstukken in, in het systeemJe denkt commercieel mee met het bedrijfJe bezorgt klanten de nodige documentenActief meedenken bij de administratieve processen
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Call-Center Medewerker

Genk, België

Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent. Je takenpakket:  Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor artsen, specialisten (oogarts, chirurgie...) Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant. 
OfficeMarketingDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende

Lommel, België

Voor een sterk groeiende transportonderneming met specialisatie in de drankenlogistiek. Zijn wij op zoek naar een Logistiek Bediende.  Samen met enkele collega's zal je verantwoordelijk zijn voor de transportadministratie. Opmaken van CRM's en verzendnota's. Daglijsten opmaken en controle capaciteit. Transportopdrachten inboeken. Leveringslijsten opmaken en deze informeren bij de klanten.Het opmaken van accijnsdocumenten. Controles doen van de transportdocumenten.Het voorbereiden en sorteren van de facturatie. Retourdocumenten opmaken voor directe ontvangst. Facturatie. Registeren van transportklachten. Eerste lijnsupport bieden aan de telefoon. 
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Peer, België

Voor een bedrijf te Peer, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.    Je taken bestaan onder andere uit:    Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Je staat de klanten te woord via telefoon, mail en chat over productvragen, voorraden, staalaanvragen, levertermijnen, prijzen, etc.Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van de orders.Je communiceert met jouw collega’s van Logistiek & Supply Chain betreffende bestellingen, retouren en andere sales werkzaamheden, om de order flow vlot te laten verlopen.Je stemt eventuele transportvragen af met de collega’s van het magazijn.Je ondersteunt de sales managers die verantwoordelijk zijn voor de verkoop binnen Europa (met name Benelux, Frankrijk, UK, Duitsland).Je denkt samen met jouw collega’s en teamleider na over de verdere optimalisatie van de werkprocessen binnen customer service.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Jurist

Hoeselt, België

Voor een toonaangevende speler in de automotive sector, gelegen te Hoeselt, zijn we op zoek naar een jurist.Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige producten en diensten aan klanten in de automotive industrie. Met een sterke focus op innovatie en klanttevredenheid, streven wij ernaar om de normen in de branche te bepalen.Je takenpakket bestaat uit:  Je bent verantwoordelijke voor het juridische aspect van onze activiteiten in de automotive sector.Je werkt nauw samen met het managementteam en biedt juridisch advies en ondersteuning om ervoor te zorgen dat we voldoen aan alle relevante wet- en regelgeving.Je zult betrokken zijn bij een breed scala aan juridische kwesties, waaronder contracten, geschillen, regelgevingskwesties en meer: Beoordelen en opstellen van contracten en overeenkomsten;Adviseren over juridische kwesties met betrekking tot productaansprakelijkheid, regelgeving en compliance;Vertegenwoordigen van het bedrijf in juridische geschillen en onderhandelingen;Bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van beleid en procedures om juridische risico's te beperken;Onderhouden van juridische documentatie en dossiers;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Group Internal Auditor

Genk, België

Als interne auditor controleer je binnen onze groep de organisatie, processen en procedures, certificaten en interne rapportages. Je checkt of de wet- en regelgeving worden nageleefd, geeft advies over verbeteringen en aanpassingen en onderzoekt de manier van werken van de groep. Door jouw gefundeerde en scherpe adviezen en analyse help jij de organisatie verder en lever jij een bijdrage aan onze verdere groei.   TAKENPAKKET Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van audits op de processen en interne rapportages binnen België.Je dient hiervoor op geregelde basis alle vestigingen van de firma te bezoekenJe hebt de volledige verantwoordelijkheid over het plannen, uitvoeren en opvolgen van de interne audits.Je bewaakt de exploitatie- en milieuvergunningen.Je analyseert en evalueert de interne processen, waarbij je focust op effectiviteit en efficiëntie, de betrouwbaarheid van informatieverzorging en de naleving van relevante wet- en regelgeving.Je rapporteert jouw bevindingen en op basis daarvan formuleer je aanbevelingen die bijdragen tot de verbetering van onze bedrijfsprocessen. Je bespreekt jouw suggesties voor optimalisatie met de betrokken stakeholders. Nadien volg je samen met hen de implementatie van jouw aanbevelingen op.Als internal auditor draag je actief bij aan de uitbouw van het bedrijf als meest gerespecteerd bedrijf in zijn branche binnen de Benelux.Je rapporteert jouw bevindingen aan het directiecomité.Tot slot werk je samen met de andere partners binnen de groep aan het opstellen van een auditprogramma over de landen heen.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger

Genk, België

Voor onze klant gelegen te Genk zijn we op zoek naar een accountmanager verzekeringen. Je takenpakket als vertegenwoordiger bestaat uit: Je bent nog geen senior accountmanager, maar wel een beloftevolle, leergierige en vlotte kandidaat die al een eerste ervaring opdeed in de verzekeringswereld. Iemand die de smaak te pakken heeft en die écht gebeten is door sales.Onder zijn directe begeleiding versterk je al doende jouw expertise. Van hoe je potentiële klanten benadert en overtuigt tot hoe je met klanten een lange termijnrelatie opbouwt en hoe je bestaande klanten de beste begeleiding biedt.Verder verwerf je via de interne beheerders verzekeringen en partners waardevolle technische kennis op vlak van verzekeringen. Daardoor leer je de noden van klanten steeds beter inschatten en kan je proactief op zoek gaan naar de beste oplossingen. 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Autoverkoper

Bree, België

Voor een autogarage te Bree, zijn we op zoek naar een junior autoverkoper. Als adviseur ontvang je klanten in de showroom, je luistert aandachtig naar de behoeften van de klant en gaat dan op zoek naar de 'perfect fit'.Je staat in voor de verkoop van nieuwe wagens, accessoires en financiële producten.Je volgt klantendossiers nauwgezet op en zorgt er ook steevast voor dat jouw administratie steeds op punt staat.Opmaken van offertes.Telefonische opvolging van klanten.Bestellingen en leveringen kort opvolgen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vastgoedmakelaar met BIV

Maasmechelen

In de regio's Maasmechelen en Dilsen zijn we op zoek naar een vastgoedmakelaar (met BIV) op zelfstandige basis.   Zo ziet jouw dag er als vastgoedmakelaar uit: Met jouw passie voor vastgoed voer je prospectie uit naar eigendommen die te huur/koop worden aangeboden.Je bekijkt de noden van de eigenaars en je geeft hen deskundig advies op maat.Na voorstelling van het kantoor en het toelichten van de voordelen, tracht je een samenwerkingsakkoord af te sluiten.In overleg volg je alle acties nauwgezet op en je blijft in contact met de eigenaars.Tegelijkertijd communiceer je ook proactief over de voortgang en aanpak in hun dossier.Daarbuiten staat u in voor de opvolging en afhandeling van uw dossiers
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Houthalen

Voor onze klant, gelegen te Houthalen en actief in recyclage, zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket als administratief bediende ziet er als volgt uit: Je verzorgt het onthaal en de algemene administratie.Je beantwoordt de telefonische oproepenJe verwerkt de administratie van de weegbrug Je registreert orders van de klanten / bestellingenJe hebt ook telefonisch contact met klanten, leveranciers en transportfirma's.Rapporten en verslagen opmaken.CRM's aanmaken.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Kwaliteitsmanager

Hamont-Achel, België

Ben jij gepassioneerd door kwaliteitsmanagement? Dan is deze boeiende functie van Kwaliteitsmanager in de sector decoratieartikelen, vast iets voor jou!   Voor een bedrijf, gelegen te Hamont zijn we op zoek naar een Kwaliteitsmanager. Als expert in kwaliteitsborging, speel je een cruciale rol in het behouden en verbeteren van de kwaliteit van onze unieke decoratieartikelen. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen om kwaliteitsnormen te ontwikkelen, te implementeren en te monitoren die in lijn zijn met onze hoge standaarden.   Als Kwaliteitsmanager neem je de leiding over het beoordelen en verfijnen van onze kwaliteitssystemen (ISO, BRC-CP).Je bent verantwoordelijk voor het volledige kwaliteitsbeleid in verschillende productieplants;De coördinatie van interne en externe audits verzorgen, van voorbereiding tot uitvoering en follow-up, inclusief het bespreken van resultaten en het aanreiken van verbetervoorstellen;Je adviseert over beheersing en verbetering van processen en maakt de prestaties van deze processen transparant voor zowel de organisatie als je collega’s.Je bent verantwoordelijk bent voor het definiëren en evalueren van kwaliteitseisen gedurende verschillende bedrijfsprocessen?Je fungeert als het belangrijkste contactpunt voor zowel intern als extern over kwaliteitsvraagstukken en regelgevingJe blijft actief op de hoogte blijft van zowel huidige als nieuwe overheidsreglementeringen en de impact ervan op operationele procedures.Een solide relatie opbouwt en onderhoudt met de kwaliteitsafdeling van onze klanten, klantwensen inventariseert en deze vertaalt naar procesaanpassingen.Je zal regelmatig strategisch overleg voeren met de Sustainability Manager over gezamenlijke regelgeving en certificeringseisen en duurzame ontwikkelingen, waarbij je gezamenlijk optrekt in de duurzame overgang van het bedrijf.Samen met de afdeling Inkoop zorgt voor een gedegen evaluatie van leveranciers.Een team van kwaliteitsmedewerkers (in België en Polen) aansturen en coachen.Als integraal onderdeel van het managementteam, rapporteer je aan het management.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Preventie adviseur

Oudsbergen, België

Onze klant is een sterke, stabiele en veelzijdige allround bouwpartner die haar klanten een totaalconcept aanbiedt, van studie/ontwerp, over productie tot montage op de werf en oplevering. Ze zijn gespecialiseerd in onder meer kantoorruimtes, toonzalen en winkelruimtes, werkplaatsen en productieruimtes, logistieke en distributiegebouwen, garages en carwashes en gebouwen in de landbouw en paardensector.   Als lid van de overkoepelende interne preventie dienst ben je verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van het volledige veiligheidsbeleid voor de hele groep (vestigingen in Tielt, Oudsbergen en Bree plus werven). Je wordt daarbij ondersteund door HR waarvan één medewerker jou deeltijds op EHS ondersteunt.   Je adviseert de werkgever op gebied van veiligheid, preventie en bescherming, conform de wettelijke bepalingen in België, Nederland, Groothertogdom Luxemburg, Frankrijk en Duitsland. Dit omvat onder andere de volgende taken:   Ongevallenanalyse, risicoanalyse, uitwerken van preventiemaatregelen, bijhouden van het jaaractie- en het globaal planUitvoeren van controles zowel in de productie als op de werven.Als lid van het CPBW informeer je werkgever en werknemer en sta je in voor een correcte administratieVerantwoordelijk voor het organiseren en geven van de veiligheidstrainingen : EHBO, toolbox meetings, heftruck, reachtruck, rolbrug,….Actief samenwerken met de Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk om maatregelen op gebied van preventie en bescherming in te voeren.Milieuvergunningen voor de verschillende sites.Opvolging van naleving van de VCA normen & jaarlijkse audits  
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Administratief medewerker

Hechtel-Eksel, België

Voor onze klant te Hechtel-Eksel zijn we op zoek naar een administratief bediende / internal sales   In deze functie wordt interne sales gecombineerd met administratieJe bent het eerste contact voor klanten via mail en in de toonzaalJe beantwoord (niet technische) vragen of verwijst klanten door naar de juiste personenJe volgt afspraken en offertes op Je staat mee in voor het afsluiten van onderhoudscontractenJe ondersteunt met de algemene administratie
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Productieplanner

Achel, Hamont-Achel, België

Voor een productiebedrijf te Hamont-Achel , zijn we op zoek naar een productieplanner.   In deze rol ben je de spin in het web van de productie en zorg je ervoor dat de producten op tijd en volgens de hoogste kwaliteitsnormen bij de klanten terechtkomen.   Als planner heb je volgend takenpakket: Het plannen en coördineren van de productieschema's.Het nauw samenwerken met andere afdelingen om efficiëntie en kwaliteit te waarborgen.Monitoring en bijsturing van het productieproces.Het analyseren van productiegegevens en op basis daarvan verbeteringen voorstellen.Jij onderhoudt dagelijks nauw contact met verschillende interne afdelingen.Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor gedegen overleg betreffende de ontwikkelingen binnen ons Supply Chain-proces met de retailklanten.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Houthalen-Helchteren, België

Voor een verzekeringskantoor te Houthalen zijn we op zoek naar een deeltijdse administratief bediende    nieuwe inschrijvingen van wagens doennieuwe brandpolissen aanmakenaanpassingen brandpolissen doorvoerenKlanten die 1 polis hebben contacteren om eventuele andere polissen te overlopenkleine boekhoudkundige taken uitvoeren(credit en debet is vb omgekeerd in de verzekeringswereld)
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende deeltijds

Genk, België

Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor Duitse taal en transport? Lees dan zeker verder! Voor een transportbedrijf gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een administratief bediende. Als kern van ons back-office zul je een breed scala aan administratieve taken behartigen, waaronder: Documentatiebeheer en gegevensverwerking;Je staat in voor de receptie en helpt klanten zowel per telefoon als face-to-face;Je zorgt voor de administratie: Dossiers beheren, correspondentie, reservaties, facturatie, betalingen, (internationale) communicatie, ...Je zorgt voor de planning en organisatie van meetings en/of events in België en buitenland;Je beheert de office supply;Je doet de aankopen;Offertes versturen en opvolgen;Transport aanvragen verwerken en behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Preventieadviseur

Dilsen-Stokkem, België

Voor een productiebedrijf gelegen te Dilsen-Stokkem, zijn we op zoek naar een SHE-verantwoordelijke. Ben jij iemand die veiligheid altijd voorop stelt en gepassioneerd is door de voedingsindustrie? Heb je daarnaast meer dan 5 jaar ervaring in een soortgelijke rol en ben je op zoek naar een plek waar je echt verschil kunt maken? Dan hebben we de perfecte uitdaging voor jou!   Jouw takenpakket:  Ontwikkelen en implementeren van veiligheidsprotocollen;Risicoanalyses uitvoeren en preventieplannen opstellen;Trainingen organiseren rond veiligheidsbewustzijn;Naleving van wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid en gezondheid verzekeren;Je promoot actief de veiligheidscultuur binnen de organisatie en motiveert medewerkers om de lat hoog te leggen als het gaat om veiligheid en milieu;Je evalueert voortdurend lopende acties en bedrijfsprocessen om de impact op veiligheid en milieu verder te verbeteren;Je stelt het globaal preventieplan (GPP) en jaaractieplan (JAP) op;Je ondersteunt het aankoopbeleid;Je werkt nauw samen met de collega-preventieadviseur, de externe dienst PBW en de externe Milieudienst;Je neemt deel aan het Comité Preventie en Bescherming op het Werk (CPBW).
OfficeVoedingVoltijdsVast contract

Shiftmanager vroege/late

Dilsen-Stokkem, België

Voor een klant gelegen te Dilsen-Stokkem en gespecialiseerd in de productie van voeding, zijn we opzoek naar een shift leader in 2 ploegen   Je stuurt, begeleidt en coördineert de productie van alle lijnen (room en dessert) gedurende jouw shift op een zo efficiënt mogelijke manier en in lijn met de geldende kwaliteits-, veiligheids- en hygiënenormenJe rapporteert aan de productiemanagerJe coördineert de verschillende productieafdelingen, de interne logistieke handelingen en de technische dienstJe waakt over de productieplanning en stuurt deze bij waar nodig, om zo tot een vlotte, efficiënte productie te komen Je bent verantwoordelijk voor een correct onthaal, opleiding en evaluatie van medewerkers en ziet erop toe dat ieder teamlid de juiste opleiding/begeleiding krijgtJe controleert of elk eindproduct beantwoordt aan de opgelegde kwaliteitsnormen en zorgt voor een echte kwaliteitsbeleving op de werkvloerJe gaat voortdurend op zoek naar efficiëntiewinst en werkt voorstellen uit op organisatorisch, productie en logistiek vlakJe neemt actief deel aan de overlegmomenten met collega's en zorgt voor een vlotte communicatie en overdracht naar de volgende shift Je vervult een voorbeeldfunctie en motiveert jouw eigen teamledenJe ziet toe op de correcte naleving van de regels rond veiligheid en hygiëne (HACCP) binnen het bedrijf en hebt vervult hierin een voorbeeldrolJe stimuleert een positieve en opbouwende verstandhouding zowel tussen eigen teamleden als tussen de andere ploegen  
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Autoverkoper Bree

Bree, België

Voor onze klant in Bree, een garage, zijn wij op zoek naar een Sales Advisor.    Je takenpakket bestaat uit: Je zorgt voor het warm onthaal van de klanten;Je helpt klanten verder in showroom op een professionele en klantvriendelijke manier;Je adviseert de klanten over de mogelijke opties van iedere wagen;Je luistert aandachtig naar de noden van de klant, plant proefritten in en geeft hen advies;Je verkoopt wagens aan de klanten en volgt deze administratief op;Je zorgt ervoor dat klanten steeds tevreden de toonzaal verlaten.  
Technics BediendenAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief