Jobs

Jobs

636 Jobs gevonden
Dringend

Administratief medewerker

Aarschot, België

Vivaldis Office is op zoek naar een..........Administratief medewerker!📍Waar kom je terecht? Aarschot of Heist o/d Berg (jouw keuze)Sector: Accountancy 🗒️Hoe ziet jouw dag eruit? Samen met een team sta je in voor klanten- en kantooradministratieTelefonische oproepen en mails behandelenVerzorgen van receptie en accountantsadministratie 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief bediende

Pelt, België

Voor onze klant te Pelt, gespecialiseerd in het verdelen van matrassen en boxsprings, zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Personen onthalen en hun vraag identificerenAdministratieve dossiers samenstellen en kopieerwerk verrichtenGegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controlerenOpvolgen van de voorraad, tekorten vaststellen en bestellingen plaatsenCoderen, klasseren en archiveren van documentenTelefonische oproepen aannemen, indien nodig doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners en boodschappen noterenBrieven, tabellen, ... invoeren volgens instructiesBriefwisseling registreren, sorteren, frankeren...
OfficeHoutDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Assistent Filiaalverantwoordelijke

Sint-Truiden, België

Ben je gepassioneerd door voeding en retail? Wil je het verschil maken in een dynamisch team waar administratie en winkelwerk hand in hand gaan? Dan is deze positie als Assistent filiaalverantwoordelijke in SINT-TRUIDEN misschien wel jouw volgende professionele avontuur!Dit zal je takenpakket zijn: Voorraden opvolgen, tekorten vaststellen en bestellingen plaatsen bij leveranciersFacturen makenDe producten ontvangen en controleren in de specifieke afdelingProducten uitstallenKlanten adviseren ( soms ter plaatse)De winkel schoonmakenKassawerkHet werk van een klein team coördinerenDe organisatie van de verkoopeenheid uitwerken( uurroosters en materiaal)Administratieve opvolging van de verkoopeenheid realiseren en boekhoudkundige gegevens aan de dienst overmaken
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief bediende

Willebroek, België

Voor een bedrijf gelegen in Willebroek zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.  de dagelijks contacten met klanten en relaties verzorgt, zowel telefonisch als via email, in vloeiend Nederlands en Frans.de binnenkomende bestellingen administratief verwerktonze website actualiseert en acties onderneemt om Venstar nog sterker te profileren op de verschillende digitale kanalende grafische uitwerking en communicatie van promotieacties, folders en nieuwsbrieven – zowel print als digitaal – creëertde webshop en social media beheert en verder professionaliseertdealerevents mee coördineert, deelname aan beurzen organiseert en commerciële acties opzet  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit: Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads. 
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Dossierbeheerder

Putte, België

Vivaldis office is op zoek naar een.... DOSSIERBEHEERDER/BOEKHOUDER VAN A TOT Y.   📍Waar kom je terecht? PutteBoekhoudkantoor  🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Senior dossierbeheerder - FINANCE

Tienen, België

Meer info of wil je solliciteren? Dat kan online via onze Vivaldis website of telefonisch op 013 48 01 87.Onze klant in Tienen, een boekhoudkantoor, is op zoek naar een medior/senior dossierbeheerder.Je takenpakket als medior/senior dossierbeheerder bestaat o.a. uit: Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenOpstellen tussentijdse resultaten en jaarafsluitingenJe bent verantwoordelijk voor de btw-aangiftesBehandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van vennootschappen en eenmanszakenJe geeft advies op maat en bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten bij al hun vragen over hun financieel dossier...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch bediende commerciële flair hout/bouw

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn? RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie  Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren 
Technics BediendenHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

Boortmeerbeek, België

Organisatietalent? Voer je graag allerlei ondersteunende taken uit? Kan je vlot overweg met MS Office?   Een specialist in zwembadverkoop is op zoek naar jou om aan de slag te gaan in hun hoofdkantoor in Boortmeerbeek. Jouw takenpakket als Office Assistant bestaat uit verschillende verantwoordelijkheden: Administratieve ondersteuning bieden aan de Operations Manager.De algemene mailbox onder controle houden.Beheren van inkomende telefoongesprekken en indien nodig doorverbinden.Presentaties of teksten nalezen wanneer nodig.Klantencontacten telefonisch & per mail onderhouden.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Kwaliteitsverantwoordelijke metaal engineering

Mol, België

Vivaldis Technics Bedienden zoekt ....... Kwaliteitsverantwoordelijke metaal, engineering/ QCWaar moet je zijn? Regio MolSpecialisatie: Machinebouw, industrie, metaal Wat moet je doen? Coördinatie kwaliteitscontrole mbt laswerkWat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en diverse afdelingOpbouw en opvolgen projecten mbt laswerken, machinebouw/engineering/CNC bewerkingen + technische documenten opstellenOpvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in ERPOrganisatie lasproeven Visuele controle, quality controlBegeleiden van klanten en inspecteurs tijdens hun bezoek aan het bedrijfKalibratie van de gebruikte apparatuur
Technics BediendenMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Beringen

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/ commercieel bediende voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in het aanvragen van vergunningen voor wegsignalisaties.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief/ commercieel bediende bestaat uit: Het aanvragen van vergunningen aan verschillende instanties;Het opstellen van signalisatieplannen;Telefonische opvolging van de dossiers;Communicatie met steden en politiediensten;Contact onderhouden met bestaande klanten en leggen met nieuwe klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verzekeringen

Pelt, België

Voor een verzekeringskantoor, gelegen te Pelt, zijn wij op zoek naar een administratief bediende.Altijd al als administratief bediende aan de slag willen gaan? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket:  Je communiceert steeds op een vlotte manier met de klantenJe verwerkt polisstukkenJe voert polisstukken in, in het systeemJe denkt commercieel mee met het bedrijfJe bezorgt klanten de nodige documentenActief meedenken bij de administratieve processen
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Call-Center Medewerker

ROESELARE

Hou jij van bellen? Ben jij commercieel en hou je van targets?  Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een Call-Center Medewerker   Jij staat in voor ... Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen van de afspraken van twee vertegenwoordigers bij bestaande en potentiële klanten (outbound telefonie - B2B).Daarnaast ondersteun je deze personen in hun dagelijkse taak op de baan.
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Oostende, België

Voor onze klant te Oostende, gespecialiseerd in elektrotechnisch materiaal, zijn wij op zoek naar een administratief bediende.Samen met je collega’s sta je in voor de administratie en verkoop op de binnendienst. Dankzij het digitaal software pakket kun je efficiënt en makkelijk werken.Jouw taken zijn: Je staat in voor het verkopen van huishoudtoestellen via de telefoon.Je staat in voor het begeleiden van klanten bij het volledige bestelproces.Je volgt de offertes op via ons digitaal systeem.Je stelt verkoopfacturen op.Je zet klantenservice voorop.Je boekt aankoopfacturen juist in en durft deze te betwisten. (digitaal)Je verwerkt de bank en het kasboek.Je volgt debiteuren- en crediteuren op.Je doet afwisselend administratief werk.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Schadebeheerder

Pulle, Zandhoven, België

Schadebeheerder gezocht voor een verzekeringsmakelaar gespecialiseerd in bedrijfs- en transportverzekeringen. Voor onze klant te Zandhoven, een familiebedrijf met 28 medewerkers. Zijn we in het kader van verdere groei, actief op zoek naar medewerkers die echt het verschil willen maken voor onze klanten en zich willen onderdompelen in de boeiende wereld van verzekeringen.  Jij bent het aanspreekpunt van onze klante in geval van schade. Je zorgt ervoor dat het hele dossier van aangifte tot afhandeling en betaling vlot verloopt. Je communiceert open en correct met klanten, verzekeraars, experts, ...Je rapporteert intern over jouw schadedossiers. 
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verzekeringen

Kuurne, België

Ben jij op zoek naar een boeiende job? Een job met veel variatie? Misschien is een job in een verzekeringskantoor wel iets voor jou!   Als bediende in verzekeringen ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt voor een correcte opmaak van offertes en polissenJe onderhandelt met maatschappijen over verschillende polissenJe onderzoekt of bestaande voorwaarden nog voldoen aan de huidige marktJe hebt schriftelijk en telefonische contacten met de klant om informatie op te vragen of advies te verlenen omtrent hun dossierBijkomende administratieve taken  
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Spare Parts Advisor

Heverlee, Leuven, België

Ben je een krak in Excel?Maak je graag offertes op?Sta je het liefst van al in contact met klanten en leveranciers?Dan is dit de job waar je naar op zoek bent! Een bedrijf in Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks en rekken, is op zoek naar een Spare Parts Advisor. Zie jij jezelf deze taken uitvoeren? Je maakt offertes voor benodigde wisselstukken en/of te realiseren werkzaamheden op voor onze klanten. De focus zal hierbij liggen op tractiebatterijen, laders, laadzalen en customer fleet management software;Je ontvangt en verwerkt interne en externe vragen in verband met wisselstukken zodat klanten en techniekers steeds hun wisselstukken en/of inlichtingen krijgen in de kortst mogelijke periode;Als Spare Parts Advisor vraag je offertes op bij leveranciers zodat er achteraf een correcte bestelling kan worden opgemaakt, dat klanten en techniekers zeker zijn van een korte levertermijn voor hun bestellingen en dat een vlotte facturatie van klant/leverancier gegarandeerd is;Klachten handel jij op professionele wijze af;Je fungeert als backup van je collega's binnen de dienst Wisselstukken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker facturatie

Olen, België

Ben jij een administratief talent met passie voor precisie? Zoek je een werkplek waar je kan groeien en bijdragen aan echte verandering?   Voor onze klant, gelegen in hartje Olen, die gespecialiseerd is industriële reiniging zijn wij op zoek naar een administratief medewerker facturatie.   Je bent verantwoordelijk voor: Controleren van finale dossiers (werkbonnen, waste documenten, facturen onderaannemers, ...)Bereken en factureren van dossiers van A tot ZInbrengen van contacten en tarieven in SAPKlasseren van afgewerkte dossiersAchterstallige betalingen opvolgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans

Dessel, België

Vivaldis Bedienden zoekt.... Bediende verkezekeringen!  Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor  Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden: Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier 
Technics BediendenFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Financieel analist- data management

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, controlling en data. Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, techniek, sanitair-CV Takenpakket Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringimplementatie van de basis aankoop gegevens in het ERP systeemOpstart rapporteringstraject mee uitwerken en in staan voor het in kaart brengen van de behoefte, het transformeren van gegevens en het opbouwen en onderhouden van rapportenVerzamelen van documentatie, coördinatie + opstellen en analyseren resultaatbepaling en discrepanties verklarenFinance: Kwartaal en maand rapportage/afsluiting, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte (verschillende vennootschappen)Prestaties meten + rapportage aan managementIdentificeren van operationele problemen en uitdagingen op basis van gegevensDataverzameling: Verzamelen van gegevens uit verschillende bronnen, zoals databases, systemen, websites en externe gegevensbronnenAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
Technics BediendenMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief